سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گوساله سه‌چشم، خدای جدید هندی ها!


گاو سه‌دست و گوساله سه‌چشم، آخرین نمونه‌هایی هستند که در هند مورد تقدیس قرار گرفته‌اند. شفقنا: گاو سه‌دست و گوساله سه‌چشم، آخرین نمونه‌هایی هستند که در هند مورد تقدیس قرار گرفته‌اند.

در هند که بودائیان گاو را محترم می‌شمرند، تعلق خاطر به این موجود به گونه‌ای است که حتی گاوهای ناقص‌الخلقه که ناشی از جهش‌های ژنتیکی هستند نوعی معجزه بر شمرده شده و تقدیس می‌شوند.

در آخرین نمونه‌ها گوساله‌ای سه چشم و گاوی سه دست به عنوان معجزاتی از جانب خدایان هند و بر شمرده شده‌اند و مردمان از اقصی نقاط برای دیدار و لمس این گاوها به محل نگهداری آنها مراجعه می‌کنند.

صاحب گوساله سه چشم در ایالت تامیل نادو این حیوان را نماینده‌ای از جانب خدای سه چشم بودائیان به نام شیوا می‌داند و از سوی دیگر صاحب گاو سه دست معتقد است هر زن حامله‌ای این گاو را لمس کند صاحب فرزند پسر می‌شود و حالا از زنان بینوا که آرزوی پسر دارند، هر کدام 500 روپیه اخذ می‌کند تا این گاو ناقص‌الخلقه را لمس کنند.

بازار خرافه در هند بسیار گرم است و هر روز خبرهایی عجیب از این کشور در این باره به دنیا منتشر مخابره می‌شود. عروسی گاوها و تقدیس پسر دُم‌دار و نوزاد هشت دست و پا، از اخبار دیگر در این باره بوده است.

گاو سه‌دست و گوساله سه‌چشم + تصاویر

گاو سه‌دست و گوساله سه‌چشم + تصاویر

گاو سه‌دست و گوساله سه‌چشم + تصاویر

گاو سه‌دست و گوساله سه‌چشم + تصاویر


ویدیو مرتبط :
پرستیدن گوساله سه چشم در هندوستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چشم های عجیب دختر هندی!!



 

 

چشم های عجیب دختر هندی

 

چشم های دختر بچه ۱۰ ساله در شهر شارجه امارات به جای اشک، شیشه تولید می کند و اشک های این دختر بچه...تبدیل به قطعات بسیار کوچک شیشه شفاف می شود.

         

«فاطمه محمد ظافر» دختر بچه ۱۰ ساله هندی مقیم در شهر شارجه امارات است که یک روز بعد از عید سعید فطر دچار این حالت شده و هیچ گونه احساس درد در چشم های خود نمی کند.

 

اشک های این دختر بچه تبدیل به قطعات به طول ۲ تا ۴ میلیمتری و قطر ۲ میلیمتر از شیشه می شوند. در حال حاضر پزشکان و متخصصان در حال معاینه و پیگیری بیماری این دختربچه هستند.

منبع:aftab.ir