سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پیاده‌‌روی در آسمان +عکس


در گوشه و كنار این دنیای شگفت‌انگیز آنقدر دیدنی‌ها و شگفتی‌های فراوان وجود دارد كه بدون تردید اگر سراسر زندگی را به جستجوی آنها باشید باز هم نخواهید توانست همه آنها را ببینید.كوهستان‌‌ و ‌جاذبه‌های آن همواره یكی از مقاصد گردشگران به شمار می‌رود.

جام جم آنلاین: در گوشه و كنار این دنیای شگفت‌انگیز آنقدر دیدنی‌ها و شگفتی‌های فراوان وجود دارد كه بدون تردید اگر سراسر زندگی را به جستجوی آنها باشید باز هم نخواهید توانست همه آنها را ببینید.كوهستان‌‌ و ‌جاذبه‌های آن همواره یكی از مقاصد گردشگران به شمار می‌رود.

در كوهستان‌های كشور چین مكانی وجود دارد كه مقصدی ایده‌آل برای كسانی است كه خواهان دیدار از مناطق شگفت‌انگیز هستند. مكانی مدفون شده در كوهستان ژیهای گراند كانیون، در هوانگ چین كه بسیار شگفت‌انگیز و دیدنی است.

این مكان مشهور به پل پیاده افسانه‌ای روی كوه زرد رنگ در قسمت جنوب شرقی چین در ایالت آن هوی است كه شامل دنباله‌ای از ده هاهزار پله گرانیتی است كه البته به خاطر واقع شدن در مناطق كوهستانی بسیار مرتفع ، مكان مناسبی برای افرادی كه ترس از ارتفاع دارند به شمار نمی‌رود.

واقع شدن در ارتفاع بالای ۲۰۰۰ متر از سطح دریا به شما منظره‌ای با دیدی پانوراما و وسیع از میان دوكوه عظیم صخره‌ای ارائه می‌دهد.

پیاده‌‌روی آسمانی در کوهستان‌ شگفت‌انگیز!

مسیر‌های خوش منظره و زیبا نیز بخشی از سفر در دل كوهستان‌های زرد هستند كه با پیاده‌روی روی پل از آن لذت بسیاری می‌برید.

تمام‌ كسانی كه به این منطقه سفر كرده‌اند، پیاده‌روی روی این پل را احساسی شگفت‌انگیز از معلق بودن و قرار گرفتن در میان زمین و آسمان دانسته‌اند.

شهرت این پل به دلیل مسیر طولانی پیاده‌روی آن در قسمت بالایی كوه، نزدیك به قله و بر فراز دره‌ای است كه در میان دو كوه واقع شده است. ‌

لحظه‌ای كه ‌شروع به بالا رفتن از پله‌ها می‌كنید یا زمانی كه درحال عبور از پل‌های متصل به هم در بالای كوه هستید، با مناظر بسیار خیره‌كننده‌ای روبه‌رو می‌شوید كه خستگی  و طولانی بودن راه را كاملا فراموش خواهید كرد.

پیاده‌‌روی آسمانی در کوهستان‌ شگفت‌انگیز!

در این كوهستان دو راه اصلی وجود دارد، یكی به سمت جنوب امتداد یافته و دیگری شما را به سمت شمال كوه هدایت می‌كند با استفاده از راه جنوبی شما به پل افسانه‌ای این كوهستان می‌رسید ولی مسیر شمالی به قله منتهی می‌شود.

لذتبخش‌ترین قسمت این پیاده‌روی شگفت‌انگیز حسی است كه به شما القا می‌كند در حال راه رفتن در آسمان هستید، به گونه‌ای كه در ساعات خاصی از روز خود را روی سطح وسیعی از ابرها احساس می‌كنید.

در هر دو مسیر تعداد زیادی از صخره‌ها را می‌بینید كه از بدنه كوه آویزان شده‌اند، علاوه بر این شما لحظات بسیار زیادی برای لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت و عكس گرفتن از مناظر بسیار خیره‌كننده دارید كه فقط در این نقطه از دنیا قادر به دیدن آنها هستید.

پیاده‌‌روی آسمانی در کوهستان‌ شگفت‌انگیز!

مشهورترین قسمت این سازه‌های چسبیده به دیواره كوه، پل بوكژیان است. این پل كه افراد بومی آن را به نام پل افسانه‌ای می‌شناسند، پل كوچكی در میان دو صخره عظیم با پهنایی بسیار كم است.

این پل سال ١۹۸۷ ساخته شده است و بخش كوچكی از مسیرپیاده‌روی در كوه‌های ژیهای گراند كانیون به شمار می‌رود كه بسرعت شهرتی عالمگیر برای خود دست و پا كرد.

ژیهای به معنای دریای غربی نام خود را از بلندترین قله در منطقه گرفته است. براساس باور بومیان این كوهستان، آنها به نظر در بالای ابرها قد برافراشته‌اند و در حال راز و نیاز با خداوند از او می‌خواهند  به زمین بیاید و به زمین و زمینیان آرامش ببخشد.

موضوع شگفت‌انگیز دیگری كه در این محل وجود دارد متغیر بودن شدید اوضاع جوی است به گونه‌ای كه شما می‌توانید تغییرات آب و هوایی در طول یك سال را در نصف روز تجربه و مشاهده كنید.

خطرناك‌ترین قسمت این كوه حفره‌ای است كه رابط بین دو قسمت كوه بوده و رهگذران به علت شگفتی منظره متحیر شده و در معرض خطر سقوط قرار می‌گیرند بنابراین اگر شما تصمیم گرفتید به‌یادماندنی‌ترین پیاده‌روی عمرتان را بروید، بدون شك این منطقه با مناظری منحصربه‌فرد در یكی از زیباترین مناطق حومه‌ای در كشوری آسیایی را به شما پیشنهاد  می‌كنیم.

پیاده‌‌روی آسمانی در کوهستان‌ شگفت‌انگیز!


ویدیو مرتبط :
مستند پیاده تا آسمان از پیاده روی اربعین حسینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیاده روی در آسمان یخچال طبیعی کانادا + عکس



پیاده روی در آسمان یخچال طبیعی کانادا + عکس
تجربه‌های کسب شده از طبیعت بسیار با ارزش بوده و آنچه طبیعت به ما ارائه می‌کند نیازمند هیچ مداخله فناوری نیست اما   در حال حاضر معماران مکانی را برای پیاده‌روی در کوه‌های راکی کانادا برای بازدیدکنندگان طراحی کرده‌اند.

 

پیاده روی,Skywalk,یخچال طبیعی کانادا

 

هدف از طراحی «Skywalk»، رقابت برای جذب گردشگر است. در این مکان که در آسمان طراحی شده، بازدیدکنندگان به دلیل شفاف بودن محل پیاده‌روی تصور می‌کنند به صورت معلق در آسمان گام برمی‌دارند.چشم انداز قدم زدن در یخچال‌های کلمبیای آلبرتا بسیار لذت‌بخش است، لایه‌های تخته سنگی و برآمدگی‌های ظاهری دامنه‌های ناهموار که همیشه در حال تغییر است، موجب پیچ وتاب‌های هندسی شده است.

 

پیاده روی,Skywalk,یخچال طبیعی کانادا

پیاده روی,Skywalk,یخچال طبیعی کانادا

پیاده روی,Skywalk,یخچال طبیعی کانادا

پیاده روی,Skywalk,یخچال طبیعی کانادا

پیاده روی,Skywalk,یخچال طبیعی کانادا

 

منبع : gadgetnews.ir