سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پوشیدن 245 تیشرت روی هم! +عکس


شاید باورتان نشود اما برای پوشیدن تی شرت نیز رکوردی در دنیا وجود دارد. این رکورد توسط مردی به نام بودیسلی و در سال 2010 زده شد.

جام نیوز: شاید باورتان نشود اما برای پوشیدن تی شرت نیز رکوردی در دنیا وجود دارد. این رکورد توسط مردی به نام بودیسلی و در سال 2010 زده شد.

 بودیسلی توانست 245 تی شرت را در کمتر از دو ساعت روی هم بپوشد. این همه تی شرت روی هم، وزن او را تا 68 کیلوگرم افزایش داد ولی باعث شد تا او بتواند رکورد 238 تی شرت قبلی را جابه جا کند.

پوشیدن 245 تیشرت روی هم! +عکس


ویدیو مرتبط :
دستگاه چاپ روی تیشرت چاپ تیشرت چاپ عکس روس تیشرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد پوشیدن 245 تی‌شرت روی هم! +عکس


در کتاب رکوردهای گینس، رکورد عجیبی تحت عنوان پوشیدن بیشترین تعداد تی‌شرت روی هم وجود دارد که متعلق به یک جوان اهل کرواسی است.

وبسایت فرادید: در کتاب رکوردهای گینس، رکورد عجیبی تحت عنوان پوشیدن بیشترین تعداد تی‌شرت روی هم وجود دارد که متعلق به یک جوان اهل کرواسی است.
 
به گزارش آنا  «بادیسلیچ» موفق شد با پوشیدن 245 تی‌شرت روی هم این رکورد جهانی را از آن خود کند. جالب است بدانید که در نهایت، آخرین تی‌شرتی که به تن کرد، سایز 10XL را داشت!

رکورد پوشیدن 245 تی‌شرت روی هم