سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پایان تلخ یک ضیافت عاشقانه +عکس


خانم و آقای النور ویت ترنر و فرانک یوجین ترنر، که هر دو 87 داشتند، 65 سال را به عنوان زن و شوهر با هم زیر یک سقف عاشقانه زندگی کردند و در آخر قصه زندگی خود هم با ....

روزگارنو: پایانی متفاوت، اما باز هم عاشقانه، بر  شصت و پنج سال هم-نفسی عاشقانه!



خانم و آقای النور ویت ترنر و فرانک یوجین ترنر، که هر دو 87 داشتند، 65 سال را به عنوان زن و شوهر با هم زیر یک سقف عاشقانه زندگی کردند و در آخر قصه زندگی خود هم با یکی-دو ساعت فاصله از تماشای این جهان دست کشیدند.

دختر این زوج می گوید: تحمل این دوری سخت است؛ اما راحتی روح آنها، کمی، تحمل این امر را آسان می کند.

وی می افزاید: اتفاقا پدر و مادرم هر دو در یک ماه هم متولد شده بودند. هر دو به زوال عقل مبتلا و هر دو به تازگی دچار سکته مغزیشده بودند. پدرم در آخرین لحظه، دست مادرم را در دست گرفته بود.






ویدیو مرتبط :
انیمیشن کوتاه عاشقانه ضیافت Feast 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داستان تلخ خواب بی پایان دو برادر +عکس


اتفاقات غم انگیز که بنیاد خانواده ها را از جا می کند و غمی دردناک برای اعضای آن به همراه می آورد ،خیلی اوقات ناشی از بی توجهی به اطراف است.

روزگار نو: اتفاقات غم انگیز که بنیاد خانواده ها را از جا می کند و غمی دردناک برای اعضای آن به همراه می آورد ،خیلی اوقات ناشی از بی توجهی به اطراف است.



مادری با انتشار تصاویر زیر داستان غمناک دو پسرش را تعریف نموده است ،نوح و کانر دو برادر 4 و 6 ساله که اوقات بیکاری خود را در مغازه ی حیوانات مادرشان می گذراندند ،طعمه ی یکی از همین حیوانات شدند.



به گفته ی مادر داغدار آنها تا ساعت 12 روز جمعه ی گذشته در حالیکه وی به همراه فرزندانش در حال گپ و گفتگو بودند متوجه هیچ تغییری در فضای خانه شان که بالای مغازه ی حیوان فروشی وی است نشده بودند.



اما فردا صبح که برای بیدار کردن فرزندانش می رود با جسم بی جان آنها مواجه می شود که بر اثر خفگی مار پاپتون آفریقایی که از استخرش در مغازه گریخته و به اتاق بچه ها رفته جان به جان آفرین تسلیم نموده اند.



این مار خطرناک 14 فوتی از طریق سیستم تهویه هوا وارد اتاق بچه ها شده و با خفه کردن آنها تاریکی را برای این خانواده به همراه می آورد.



در این مغازه چند تمساح خطر ناک نیز نگه داری می شد کهبا اعتراض همسایه ها به جایی دیگر منتقل شدند.