سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وحشت اسپانیا از توپ‌های غول‌پیکر مرموز!


افتادن یک توپ مرموز و غول‌پیکر دیگر از آسمان در یک منطقه روستایی باعث ترس مردم شده و مقام‌های محلی خواستار تحقیقات و توضیح دولت در این رابطه شده‌اند.

وبسایت خبرآنلاین: افتادن یک توپ مرموز و غول‌پیکر دیگر از آسمان در یک منطقه روستایی باعث ترس مردم شده و مقام‌های محلی خواستار تحقیقات و توضیح دولت در این رابطه شده‌اند.

برای سومین بار است که در روزهای اخیر این توپ‌های سیاه‌رنگ در منطقه مورسیا از آسمان فرو می افتند. همین مسئله باعث شایعات مختلفی در این منطقه شده است. برخی این توپ ها را با اشیاء دیده شده در فیلم‌های علمی- تخیلی مقایسه می کنند و بعضی‌ها می گویند احتمالا این اشیاء زباله‌های فضایی هستند. برخی از مقام‌های محلی هم می‌گویند احتمالا این توپ‌ها از راکت یا یک ماهواره سقوط کرده‌اند. پس از دیده شدن اولین توپ توسط یک کشاورز و گزارش آن این ماجرا مورد بررسی و نظارت بازرسان قرار گرفت و محل سقوط همچنان مسدود است. منطقه موسیا ۹۷۰۰ نفر جمعیت دارد. هنوز مشخص نیست سه توپی‌ که از آسمان افتاده‌اند واقعا چه هستند اما مسئله مهم وحشتی است که منطقه را فرا گرفته است.

وحشت اسپانیایی‌ها از توپ‌های غول‌پیکر مرموزی که از آسمان می‌افتند

وحشت اسپانیایی‌ها از توپ‌های غول‌پیکر مرموزی که از آسمان می‌افتند


ویدیو مرتبط :
شوخی های وحشت ناک،دست غول پیکر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوزن غول پیکر همه را وحشت زده کرد!+ عکس


توریستهای اروپایی که در حال عبور از جاده ای جنگلی در شرق چین بودند، با دیدن این جانور غول پیکر شگفت انگیز، وحشت زده شدند!

به گزارش صبح بخیر توریستهای اروپایی که در حال عبور از جاده ای جنگلی در شرق چین بودند، با دیدن این جانور غول پیکر شگفت انگیز، وحشت زده شدند!

این گوزن نر که از نژاد گوزنهای الک Elk می باشد، جثه ای بسیار بزرگ تر از سایر همنوعان خود دارد که آنرا بسیار شگفت انگیز و ترسناک کرده است ولی کاملا اهلی و بی خطر است.

از این جانور به عنوان سلطان واقعی جنگل یاد شده و گفته می شود که این اِلک سلطان جنگل است نه شیر!




باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir