سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هنرنمایی عجیب با زبان! +عکس


او از زبان خود به‌عنوان قلم‌موی نقاشی استفاده می‌کند و با زدن آن در رنگ‌های آکریلیک و کشیدن روی بوم نقاشی، چهر افراد و دیگر آثار هنری را نقاشی می‌کند.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: نیک استوبرل ۲۶ ساله، اخیراً رکورد بلندترین زبان دنیا را به نامِ خود کرد. بلندای زبان وی از نوک تا لب ۳٫۹۷ اینچ است. شاید بسیاری از اطراف به همین لقب مهم در گینس اکتفا کنند اما نیک باور دارد اگر از این هدیه خداوند برای بهبود شرایط بشر یا کاری مثبت استفاده نکند، ارزش دیگی ندارد. او می‌گوید: این زبان موهبتی است که باید به‌درستی از آن استفاده کنم.

نقاشی با زبان!

او از زبان خود به‌عنوان قلم‌موی نقاشی استفاده می‌کند و با زدن آن در رنگ‌های آکریلیک و کشیدن روی بوم نقاشی، چهر افراد و دیگر آثار هنری را نقاشی می‌کند. استوبرل تاکنون نقاشی‌های بسیار زیادی را بدین طریق به تصویر کشیده است اما معروف‌ترین آن‌ها تابلوی «سگ آبی غول‌پیکر» است که کشیدن آن ۶ ساعت زمان برد.

نیک که در اصل به‌عنوان یک کمدین سرپایی تندزبان (standup comedian) امرارمعاش می‌کند، پس از دیدار با یک نقاش زبان هندی به حرفه نقاشی با زبان علاقه‌مند شد. او می‌گوید: وقتی این هنرمند هندی درباره حالت تهوعی صحبت کرد که در زمان فروکردن زبان در رنگ به انسان دست می‌دهد، این ایده به ذهنم خطور کرد که زبانم را با ساران (یک نوع پوشش الیافی) بپوشانم.


ویدیو مرتبط :
مرگ عجیب انسان ها در هنرنمایی عجیب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرنمایی عجیب و جالب یک هنرمند+عکس



 

هنرمندی به نام Chan Hwee Chong، شیوه جالبی در کشیدن نقاشی دارد، او بدون اینکه قلم را از روی کاغذ بردارد، از مرکز کاغذ شروع به کشیدن خطوط بیضوی متحدالمرکز می‌کند تا به محیط کاغذ برسد، او با کم زیاد کردن فشار بر قلم، باعث ایجاد خطوط و سایه‌های اثر می‌شود.
در این تصاویر تکنیک خاص او نمایان است:

 

هنرنمایی عجیب و جالب یک هنرمند!! + عکس

 

 

هنرنمایی عجیب و جالب یک هنرمند!! + عکس

 

 

هنرنمایی عجیب و جالب یک هنرمند!! + عکس

 

 

هنرنمایی عجیب و جالب یک هنرمند!! + عکس


منبع: 1pezeshk.com