سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

همچون پرندگان در آشیانه خود بخوابید +عکس


جیسون فان، طراح کالیفرنیایی در طرحی جالب برای انسان ها، لانه ای همچون لانه پرندگان ساخته است. به واسطه این طراحی، می توانید پرنده بودن را تجربه کنید و در میان چوب و شاخه هایی که جمع کرده و با آنها لانه ساخته اید، بخوابید و استراحت کنید.





صبح بخیر: جیسون فان، طراح کالیفرنیایی در طرحی جالب برای انسان ها، لانه ای همچون لانه پرندگان ساخته است. به واسطه این طراحی، می توانید پرنده بودن را تجربه کنید و در میان چوب و شاخه هایی که جمع کرده و با آنها لانه ساخته اید، بخوابید و استراحت کنید. فان این لانه را با قطع شاخه درختان از جنگل های محلی درست کرده است و نام آن را «آشیانه روح» نامیده است. این لانه ها را می توانید از باغ اسپریت در بیگ سور آمریکا خریداری کنید. این باغ مرکز فرهنگ و هنر این شهر است. یا می توانید این لانه ها را یک شب کرایه و در آنها استراحت کنید.



 البته باید بدانید در این لانه شب راحتی را پشت سر نخواهید گذاشت زیرا ضدآب که نیستند و وسیله راحتی و خواب نیز ندارند. به غیر یک یا دو تشک چیز دیگری در این لانه ها نمی توانید بیابید. اگر همان شبی که آنجا هستید باران بگیرد هیچ کاری نمی توانید بکنید جز اینکه یک پرنده آب کشیده بشوید.



البته افرادی که تجربه خوابیدن در جنگل و فضای باز را دارند، اقامت در این لانه خیلی هم به نظرشان سخت نیست. این لانه ها روی درختان ساخته شده اند و همچون خانه درختی هستند. در ضمن، ظرفیت 8 نفر را دارند. البته اندازه های کوچک و مناسب برای دو نفر نیز دارند.  



جیسون ارزش بسیاری برای درختان قایل است و شاخه های درختان را با احتیاط زیاد اره می کند. برگ های آنها را جدا و شاخه ها را با توجه به اندازه هایشان دسته بندی می کند. سپس آنها را همچون تکه های پازل در کنار هم می چیند تا شکلی شبیه آشیانه به خود بگیرند. در آخر نیز داخل آنها تشک قرار می دهد تا قابل استفاده شوند.



یک لانه 8 نفره به 2.5 تریلر چوب نیاز دارد. هزینه ساخت آنها نیز بین 4 تا 20 هزار دلار آمریکا است.



ویدیو مرتبط :
گنجشککه اشی مشی + عکس پرندگان خشمگین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرندگان خشمگین طبیعت!/ عکس


پرندگان خشمگین طبیعت