سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هرکی هرکی ترین ورزش دنیا! +عکس


باتااوشی (Botaoshi ) یکی از عجیب ترین و بی قانون ترین بازی های ورزشی است که توسط افسران وزارت دفاع ژاپن بازی میشود.

تاپ ناپ: باتااوشی (Botaoshi) یکی از عجیب ترین و بی قانون ترین بازی های ورزشی است که توسط افسران وزارت دفاع ژاپن بازی میشود. در این بازی دو تیم در مقابل هم برای دفاع از یک میله چوبی رقابت میکنند. برای آغاز این بازیدو تیم با 75 شرکت کننده بهمراه یک میله چوبی مورد نیاز است. یک تیم با جمع شدن در اطراف این میله سعی میکنند از آن محافظت کنند و تیم دیگر با حمله سعی بر پایین کشیدن این میله خواهند داشت. در صورتی که میله چوبی به میزان 30 درجه برسد تیم حمله کننده بازی را خواهد برد.

در صورتی که مهاجماننتوانند در عرض 2 دقیقه و نیم این عمل را انجام دهند تیم مدافع برنده بازیخواهد بود.این بازی در سال 1954 برای اولین بار اجرا شد. دیدنی ترین بخش این مسابقه تلاشی است که برای پایین کشیدن این میله میکنند و مدافعان را ازهر نوع لگد و مشت بی نصیب نمیگذارند.

باتااوشی عجیب ترین ورزش ژاپنی ها +عکس

باتااوشی عجیب ترین ورزش ژاپنی ها +عکس

باتااوشی عجیب ترین ورزش ژاپنی ها +عکس


ویدیو مرتبط :
ZoomgSoccer - هرکی به هرکی در محوطه جریمه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"Footbrawl" عجیب ترین ورزش دنیا +عکس



فوتبال , تکواندو

 

به نظر شما از ترکیب چهار ورزش : فوتبال ، راگبی، تکواندو و هاکی چه چیز حاصل می شود؟ استرالیایی ها از دهه 80 میلادی به این سو با ترکیب کردن این 4 رشته " Footbrawl " را ابداع کردند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هدف از این ورزش رساندن توپ و فرستادن آن به دروازه حریف است. اما هرگز فکر نکنید که این حرکت آسان است. بازیکنان در این رشته ورزشی لباس ورزش رزمی را به تن کرده و کلاه و هگو به تن می کنند. در این میان شخصی که باید توپ را به دروازه حریف برساند علاوه بر تحرک داشتن و پشت سرگذاشتن حریفان باید به مبارزه پرداخته و با وارد کردن ضربات دست و پا راه خود را باز کرده و به دروازه حریف برسند.

 

فوتبال , تکواندو

 

تاریخچه این رشته ورزشی به دهه 80 میلادی و به ایالت کوینزلند استرالیا برمی گردد ." گلن پارملی" به عنوان یک مربی رزمی در این ایالت از این ورزش ترکیبی که اختراع او بود برای افزایش توانایی هنرجویان خود بهره می برد. در ابتدا این افراد بدون هیچ گونه پوشش محافظی مبارزه می کردند و در ادامه به منظور حفاظت بیشتر از پوشش های حفاظتی استفاده شد.

این بازی بین دو تیم 5 نفره برگزار می شود و در طول بازی می توانید تا حریف خود را به زمین زده و یا به او لگد بزنید. البته باید بدانید که این ضربات بایستی به مانند ورزش تکواندو باشد و توپ را نیز می توان با دست و یا با پا به سمت دروازه پرتاب کرد.../باشگاه خبرنگاران جوان