سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هالووین آقای رئیس جمهور و همسر +عکس


هر سال در غروب آخرین روز اكتبر (31 اكتبر)، مراسم ویژه‌ای موسوم به "هالووین" در برخی كشورهای غربی به ویژه ایالات آمریكا برگزار می‌شود. شب گذشته در کاخ سفید اوباما هم جشن هالووین داشته است که تصاویری از آن را در زیر می بینیم.

روزگارنو:  هر سال در غروب آخرین روز اكتبر (31 اكتبر)، مراسم ویژه‌ای موسوم به "هالووین" در برخی كشورهای غربی به ویژه ایالات آمریكا برگزار می‌شود. شب گذشته در کاخ سفید اوباما هم جشن هالووین داشته است که تصاویری از آن را در زیر می بینیم.














ویدیو مرتبط :
همسر رئیس جمهور علیه رئیس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:توئیت متفاوت همسر آقای رئیس‌جمهور


میشل اوباما، بانوی اول ایالات متحده، حمایت خود را از دختران ربوده شده توسط بوکوحرام در نیجریه با ارسال پیامی در توئیتر ابراز کرد و خواستار آزادی حدود 300 دانش آموزان دختر ربوده شده در نیجریه شد.

 
 
 

صبح بخیر: میشل اوباما، بانوی اول ایالات متحده، حمایت خود را از دختران ربوده شده توسط بوکوحرام در نیجریه با ارسال پیامی در توئیتر ابراز کرد و خواستار آزادی حدود 300 دانش آموزان دختر ربوده شده در نیجریه شد.

به گزارش صبح بخیر به نقل از تلگراف؛ میشل در حساب توئیتر خود گفته: «دعاهای ما با دختران گمشده نیجریه و خانواده های آنها است. زمان آن رسیده که دختران ما را برگردانید.» و عکسی از خودش ارسال کرده در حالیکه کاغذی به دست دارد و روی آن هشتگ دختران ما را برگردانید (#Bring Back Our Girls) نوشته شده است.

 ایالات متحده کارشناسان فنی خود را به نیجریه فرستاده تا به مقامات نیجریه برای یافتن این دخترها کمک کنند.

توئیت میشل اوباما در مورد دختران ربوده شده در نیجریه