سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نقاشی‌های باورنکردنی با مداد رنگی


هنرمند اندونزیایی ثابت کرده که به مداد رنگی هم میتوان آثار خارق العاده هنری خلق کرد. او تصاویر افراد مشهور را با استفاده از مداد رنگی با دقت و جزئیات بسیار حیرت آوری نقاشی کشیده است.

تاپ ناپ: هنرمند اندونزیایی ثابت کرده که به مداد رنگی هم میتوان آثار خارق العاده هنری خلق کرد. او تصاویر افراد مشهور را با استفاده از مداد رنگی با دقت و جزئیات بسیار حیرت آوری نقاشی کشیده است. نام این هنرمند آدینو گروهو است. تعدادی از آثار او را در این آلبوم تاپ ناپ مشاهده خواهید کرد.















ویدیو مرتبط :
‫نقاشی کفش با مداد رنگی (بخشی از دوره آموزش مداد رنگی 1)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقاشی های باورنکردنی با مداد رنگی +عکس


آدولفو فرناندز رودریگز، هنرمند مادریدی، با استفاده از مدادهای رنگی، نقاشی های شگفت انگیزی از شخصیت ها، حباب ها، انعکاس ها و ... می کشد که بسیار واقعی به نظر می رسند و بیننده آنها را با عکس اشتباه می گیرد.





صبح بخیر: آدولفو فرناندز رودریگز، هنرمند مادریدی، بعد از 40 سالگی شروع به نقاشی کرد، ولی خیلی زود در این تکنیک استاد شد. او با استفاده از مدادهای رنگی، نقاشی های شگفت انگیزی از شخصیت ها، حباب ها، انعکاس ها و ... می کشد که بسیار واقعی به نظر می رسند و بیننده آنها را با عکس اشتباه می گیرد.



آثار باورنکردنی او شامل قطرات آب، انعکاس های کج و معوج و تصاویر مجسمه ها و چیزهای پیچیده ای همچون دو دستی که داخل توده کاه فرو برده شده اند می شود. در نقاشی دیگری او کتابی را کشیده و زمان زیادی برای نقاشی کردن نوشته های کتاب صرف کرده است.






سبک واقع گرایانه او طوری است که در بعضی نقاشی ها تشخیص اثر از یک عکس واقعاً دشوار است.