سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نتیجه ریزش کوه روی پورشه پانامرا +عکس


چند وقت پیش بود که آتش گرفتن یک پورشه پانامرا حسابی خبرساز شد و عکس های آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. بالاخره این اتفاقات برای خودروهای گران و لوکس هم می افتد که باید گفت در بعضی شرایط عادی و قابل پیش بینی است.

وبسایت خودرو بانک: چند وقت پیش بود که آتش گرفتن یک پورشه پانامرا حسابی خبرساز شد و عکس های آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. بالاخره این اتفاقات برای خودروهای گران و لوکس هم می افتد که باید گفت در بعضی شرایط عادی و قابل پیش بینی است. اما همین امروز در یکی از تعمیرگاه های معروف تهران بودیم که با یک پورشه پانامرای S خوش رنگ مواجه شدیم ولی میزان خسارت وارد شده به آن بیش از حد معمول بود. موضوع را جویا شدیم و متوجه شدیم که گویا در خارج از شهر در اثر ریزش کوه این خودرو به چنین حالی درآمده است.

البته از وضعیت پانامرا هم کاملاً مشخص بود که اتفاق سهمگینی برای آن افتاده زیرا تمام سقف و ستون های اول و سوم آن خسارت دیده بود.

اما موضوع قابل توجه در مورد این اتفاق سالم ماندن سرنشینان آن بود که نشان از ایمنی بالای این آلمانی خوشنام است حتی وقتی سنگ از آسمان ببارد!

به راستی اگر به جای این خودرو یکی از محصولات معمول داخلی بود، چه بر سر سرنشینان می آمد؟

وقتی کوه روی پانامرا می ریزد!

وقتی کوه روی پانامرا می ریزد!

وقتی کوه روی پانامرا می ریزد!

وقتی کوه روی پانامرا می ریزد!

وقتی کوه روی پانامرا می ریزد!

وقتی کوه روی پانامرا می ریزد!

وقتی کوه روی پانامرا می ریزد!

وقتی کوه روی پانامرا می ریزد!


ویدیو مرتبط :
ریزش سنگ از کوه در جاده هراز روی پورشه میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ریزش کوه در ایلام/ حداقل ۸ نفر مصدوم شدند/ جاده بسته شد/ عکس



فرمانده پلیس راه ایلام گفت: ریزش کوه محور ایلام ـ صالح‌آباد را مسدود کرد.

محسن ناصری اظهارداشت: ساعاتی پیش بر اثر ریزش کوه در محور ارتباطی ایلام ـ صالح‌آباد بعد از تونل کربلا به 3 دستگاه خودروی وانت نیسان، وانت مزدا و پژو خساراتی وارد شد.

فرمانده پلیس راه ایلام گفت: بر اثر این حادثه 8 نفر از سرنشینان این خودروها زخمی و در نخستین فرصت به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

وی ادامه داد: این محور مواصلاتی فعلاً مسدود و تا اطلاع ثانوی رانندگان باید از محور جایگزین (ماربُره) به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

این فرمانده پلیس راه ایلام اعلام کرد: محور ارتباطی ایلام به مهران یکی از محورهای مواصلاتی مرکز استان ایلام به جنوب کشور است و در حال حاضر دستگاه‌های مرتبط با موضوع در حال پاکسازی این محور مواصلاتی هستند و به محض پاکسازی و رفع انسداد از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

ناصری به آن دسته از رانندگانی که قصد تردد از محور جایگزین را دارند تصریح کرد: رانندگان با احتیاط کامل از مسیر جایگزین استفاده کرده تا شاهد سانحه دلخراشی نباشیم.

اخبار حوادث - خبرآنلاین