سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مولتی میلیاردر شدن مرد کُرد با ماست چوپانی


این مهاجر کرد با 3 هزار دلار به امریکا آمد، با تولید ماست سالی 1 میلیارد دلار درآمد دارد

خبرآنلاین: حمدی اولوکایا 41 ساله، کرد اهل ترکیه است که با سه هزار دلار به امریکا آمد و حالا سالی 1 میلیارد دلار درآمد دارد.

کارخانه لبنیات حمدی اکنون 3 هزار کارگر دارد و حمدی یکی از 7 برادر کرد اهل ترکیه در سال 1994 به امریکا آمده و به مطالعه زبان انگلیسی در آلبانی نیویورک پرداخت. وی اصلا متعلق به منطقه چیلیک در 400 مایلی شرق آنکارا است و همراه خانواده لبنیات محلی داشت و ماست و پنیر و ... به مردم محلی می فروختند.

حمدی در عرض 5 سال کارخانه تولید ماست و محصولات لبنی ایجاد کرد و پولدار شد.

وی روزی را به خاطر می آورد که پدرش به امریکا امده و از کیفیت محصولات تولیدی اش ایراد گرفت و گفت می تواند کیفیت را بالا ببرد و وی نیز نصیحت پدر را گوش کرد.

برند چوبانی را سال 2007 وارد بازار کرد و در سال 2012 کارخانه جدیدی را با سرمایه 450 میلیون دلار در توئین فالس آیداهو راه اندازی کرد.

مولتی میلیاردر شدن مرد کُرد با ماست چوپان

مولتی میلیاردر شدن مرد کُرد با ماست چوپان

مولتی میلیاردر شدن مرد کُرد با ماست چوپان

مولتی میلیاردر شدن مرد کُرد با ماست چوپان


ویدیو مرتبط :
مولتی میلیاردر...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت علیه هووی انگلیسی و مرد میلیاردر ایرانی



شکایت علیه هووی انگلیسی و مرد میلیاردر ایرانی

ماجرای طلاق جنجالی میلیاردر ایرانی در انگلیس با فاش شدن 2 زنه بودن وی به دادگاه خانواده تهران كشیده شد.

به گزارش ایران این سناریو كه در لندن سر و صدای زیادی كرد و روزنامه‌ها به انتشار گسترده آن پرداختند روز 16 شهریورماه سال جاری در شوك روزنامه ایران ترجمه شده و به چاپ رسید. همسر ایرانی این میلیاردر 2 زنه وقتی دید در دادگاه انگلیس اعتنایی به طرح شكایت وی نمی‌كنند پس از 35 سال زندگی در غربت پای در ایران گذاشت و به شعبه 268 دادگاه خانواده ونك رفت. اطلاعات انتشار یافته نشان می‌دهد تاجر 56 ساله ایرانی به طور پنهانی با یك دختر 32 ساله انگلیسی ازدواج كرده و برای وی و دو بچه دورگه‌اش خانه‌ای گرانقیمت خریده و همسر ایرانی و 3 بچه‌‌اش را رها كرده و اعتنایی به آنان نداشته است. شكایت در ایران

اقدس 50 ساله همسر ایرانی هوشنگ صبح دیروز به شعبه 268 دادگاه خانواده ونك مراجعه كرد و با ارائه دادخواستی به قاضی حسن عموزادی گفت: مقیم انگلیس هستم 35 سال پیش به همراه شوهرم برای ادامه زندگی راهی این كشور شدیم و ثمره ازدواجمان سه بچه است. چند سال پیش از طریق دوستم فهمیدم شوهرم كه تاجر بوده و میلیاردر است با یك دختر انگلیسی ازدواج كرده و به صورت پنهانی با آنان زندگی می‌كند. ابتدا شوكه شده و باورم نمی‌شد كه هوشنگ به چنین كاری دست زده باشد.

وقتی مطمئن شدم كه شوهرم زن دوم گرفته است به دادگاه انگلیس مراجعه كردم. طبق قانون انگلیس یك مرد نمی‌تواند همزمان 2 زن داشته باشد. بنابراین ازدواج وی با كاترینا معروف به لیدی قانونی نیست اما برای وی آپارتمان لوكس و گرانبهایی در بریستول خریده و در آنجا زندگی می‌كنند و از این زن صاحب دو بچه نیز است.وی افزود: ماجرای این ازدواج‌ها آبرویم را در انگلیس و ایران برد اما شوهرم اعتنایی نداشت. این وضع برایم سخت و باور نكردنی بود و نمی‌توانم خیانت شوهرم را تحمل كنم و در طول این سال‌ها من و بچه‌هایم را رها كرده و نفقه‌مان را نمی‌پردازد.

سرانجام تصمیم گرفتم كه به ایران بیایم و دادخواست جدایی بدهم و نفقه و مهریه‌ام را از شوهرم بگیرم. چرا كه با وجود ثروت زیاد هوشنگ من و بچه‌هایم در خانه متوسطی با شرایط نه چندان مناسب این همه سال با وی زندگی كردیم و همسرم به هیچ یك از تعهدات مالی و اخلاقی خود عمل نكرده و پایبند نبوده است و از وقتی كه با این دختر انگلیسی زیر یك سقف رفته‌اند حتی خرج و مخارج زندگی‌مان را پرداخت نكرده است.

قاضی عموزادی رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده در این خصوص به خبرنگار شوك گفت: اقدس اصرار به جدایی دارد و می‌گوید دیگر حاضر نیست حتی برای یك ثانیه هم با شوهر میلیاردرش زندگی كند.

این در حالی است كه تاجر میلیاردر اصرار دارد كه با هر دو زن به زندگی‌اش ادامه دهد.حالا ماجرای اختلاف این زن و شوهر ایرانی مقیم انگلیس در دادگاه خانواده تهران تحت بررسی است و با توجه به اینكه در زمان ازدواج مهریه زن ایرانی یك میلیون و پانصد هزار تومان بود حالا به نرخ روز حدود 400 میلیون تومان شده است./ایران