سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

معبدی که در آن همه چیز مذکر است! +عکس


دراین معبد نزدیک به 20 رهبر ارتدکس زندگی می کنند و 2000 نفر نیز در آن مشغول به انجام کارهای دینی و تحصیل در رشته های مذهبی هستند. این افراد از کشورهای مختلف مانند بلغارستان، صربستان، روسیه دور هم جمع شده اند.

باشگاه خبرنگاران: "مونت اتوث" قلعه یا عبادتگاهی در یونان است که در منطقه ای به نام "هالکیدیکی" واقع شده است و از سال 800 میلادی تا به امروز از آن به عنوان یک معبد استفاده شده است و قوانین خاص و عجیبی به آن حکمفرماست.

در این معبد نزدیک به 20 رهبر ارتدکس زندگی می کنند و 2000 نفر نیز در آن مشغول به انجام کارهای دینی و تحصیل در رشته های مذهبی هستند. این افراد از کشورهای مختلف مانند بلغارستان، صربستان، روسیه دور هم جمع شده اند.

قلعه ای که در آن همه چیز مذکر است! +عکس

این معبد بر روی کوه ساخته شده است و مردم این منطقه را به طور کلی مقدس می دانند اما نکته جالب در مورد آن نبود هیچ چیز مونثی در این منطقه است. حتی تمام حیواناتی که در محدوده این قلعه قرار دارند نر هستند.

نزدیک به 1000 سال است خانم ها از این معبد دور شده اند و حالا تنها می توانند از کیلومترها دورتر و در حالی که سوار بر قایق هستند این معبد را مشاهده کنند. گفته می شود از دل این معبد کمتر صدا بیرون می آید.

قلعه ای که در آن همه چیز مذکر است! +عکس


ویدیو مرتبط :
‫خدا مذکر است یا مونث ؟ اگر خدا مذکر نیست پس چرا برایش از ضمیر هو استفاده شده است ؟ دکتر ذاکر نایک‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معبدی که روزی 20 هزارنفر را کچل می کند(+عکس)



اخبار گوناگون - معبدی که روزی 20 هزارنفر را کچل می کند(+عکس)

در این مراسم میلیون ها نفر از فرقه خاص هندوها به یک معبد مخصوص در بالای کوه های جنوبی هند می روند تا موهای خود را وقف یکی از خدایان خود کنند. این افراد خود را به دست آرایشگران می سپارند تا موهایشان را از ته بتراشند.

هندوستان یکی از کشورهای عجیب دنیاست که سنت های جالبی در آن دیده می شود. یکی از سنت های عجیب و جالبی که در این کشور وجود دارد کچل کردن در یک مراسم خاص است و در یک مدت محدود است.

در این مراسم میلیون ها نفر از فرقه خاص هندوها به یک معبد مخصوص در بالای کوه های جنوبی هند می روند تا موهای خود را وقف یکی از خدایان خود کنند.  این افراد خود را به دست آرایشگران می سپارند تا موهایشان را از ته بتراشند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,کچل کردن در معبد

 

 در این معبد 500 آرایشگر تمام وقت کار می کنند و روزانه سر 20 هزار نفر را می تراشد و همه این موها وارد معبد می شود تا برای موارد مختلف استفاده شود. این آرایشگر ها با قیچی و تیغ در کمتر از 3 دقیقه موهای مردم را می تراشند.

گفتن این نکته عجیب هم خالی از لطف نیست ک این معبد سالانه 500 تن موی انسان را جمع آوری می کند. در هند مو بسیار ارزشمند است و این معبد از فروش این موها نزدیک 3.6 میلیون دلار درآمد دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,کچل کردن در معبد

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبر نگاران