سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مسابقه احمقانه ماهیگیری با دندان! +عکس


در مسابقه ای باستانی در Taijang شهرستان در استان گوئیژو چین، شرکت کنندگان به جای تور یا قلاب ماهیگیری از آرواره های خود کمک می گیرند. این مسابقه بخشی از جشنواره خواهران در این منطقه که چیزی شبیه جشن سپندارمذگان ما یا روز ولنتاین غربی ها است. اهالی این ناحیه از چین که از اقوام مایو چین هستند، هر ساله در پانزدهم ماه سوم قمری این روز را جشن می گیرند.

روزگارنو: مسابقه ماهیگیری با دندان!بازی را معمولا بازیگران خلاق و بازیگوش از حریفان جدی و سختکوش می برند!



به گزارش دیلی میل، در مسابقه ای باستانی در شهر Taijang در استان گوئیژو چین، شرکت کنندگان به جای تور یا قلاب ماهیگیری از آرواره های خود کمک می گیرند. این مسابقه بخشی از جشنواره خواهران در این منطقه که چیزی شبیه جشن سپندارمذگان ما یا روز ولنتاین غربی ها است. اهالی این ناحیه از چین که از اقوام مایو چین هستند، هر ساله در پانزدهم ماه سوم قمری این روز را جشن می گیرند.

در تصاویر، برندگان خندان بازیگوش و شکست خوردگان اخمو سخت کوش را می بینیم:











ویدیو مرتبط :
‫شکاندن دندان، پا، دست و بینی؛ پزشکی قانونی احمقانه ترین راه های پول درآوردن را افشا کرد!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقه احمقانه و خطرناک چینی ها! +عکس



هر ساله در چین مسابقه خطرناکی برای جذب زنبور روی بدن برگزار می شود که بر اساس آن هر یک از افراد بتوانند زنبور بیشتری را روی بدن خود جذب و در مقابل نیش آنها را تحمل کنند برنده می شود.

در یک مسابقه عجیب استانی در چین یک مرد 42 ساله به نام وانگ دالین با 20 سال سابقه زنبورداری موفق شد ظرف یک ساعت، 27 کیلوگرم زنبور عسل را جذب بدن خود کند.

هر یک از شرکت کنندگان این مسابقه فقط می توانستند یک شلوار به تن داشته باشتند و به همین دلیل خطر نیش آن برای هر یک از رقبا بالا است.

مسابقه احمقانه , عجایب

مسابقه احمقانه , عجایب

مسابقه احمقانه , عجایب

مسابقه احمقانه , عجایب

مسابقه احمقانه , عجایب

منبع:bartarinha.ir