سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مردانی که با دامن سر کار رفتند! +عکس


پس از اینکه یک شرکت حمل و نقل سوئدی پوشیدن شلوارک را در ساعات کاری ممنوع کرد، سیزده نفر از رانندگان قطار تصمیم به پوشیدن دامن در طول ماه های گرم تابستان گرفتند جام نیوز: پس از اینکه یک شرکت حمل و نقل سوئدی پوشیدن شلوارک را در ساعات کاری ممنوع کرد، سیزده نفر از رانندگان قطار تصمیم به پوشیدن دامن در طول ماه های گرم تابستان گرفتند.

این کار عجیب آنها باعث شد تصاویرشان در لباس زنانه به سرعت در اینترنت منتشر شود.
 
یکی از رانندگان قطار به نام مارتین آکرستن گفت: ما می دانیم که با این کار مردم به ما خیره می شوند ولی برای رسیدن به هدفمان با آن کنار می آییم. در طول تابستان در کابین قطار بسیار گرم می شود و دمای درون آن به 35 تا 40 درجه سانتیگراد می رسد اما قوانین شرکت به ما اجازه پوشیدن شلوارک را نمی دهد!
 
برای مبارزه با این قانون در شرکت، تعدادی از مردان با پوشیدن دامن اعتراض خود را نشان دادند.

مردانی که با دامن سر کار رفتند! +عکس

مردانی که با دامن سر کار رفتند! +عکس


ویدیو مرتبط :
‫10 عکس که دنیا را سر کار گذاشت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

21 دسامبر یک دنیا سر کار بودند! +عکس


تصاویری که مشاهده می کنید، مربوط به مکانهای مختلف و اجتماعات مردمی است که به ظاهرا به چنین روزی اعتقاد داشته و منتظر پایان جهان شده اند.