سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

لحظات نفس‌گیر سقوط یک کودک... +عکس


تصاویر دوربین های مداربسته دو مرد را نشان می دهد که هراسان به بالا نگاه می کنند و منتظر سقوط پسر یک ساله از بالای بالکنی در طبقه دوم به پایین هستند.

صبحانه آنلاین: تصاویر دوربین های مداربسته دو مرد را نشان می دهد که هراسان به بالا نگاه می کنند و منتظر سقوط پسر یک ساله از بالای بالکنی در طبقه دوم به پایین هستند تا او رابگیرند و مادر هم با اضطرابی کشنده منتظر است ببیند که این دو مرد موفق میشوند یا نه؟این تصاویر در چین و توسط یک دوربین مدار بسته ظبط شده است.

لحظات نفس‌گیر افتادن یک کودک از طبقه دوم +عکس

لحظات نفس‌گیر افتادن یک کودک از طبقه دوم +عکس

لحظات نفس‌گیر افتادن یک کودک از طبقه دوم +عکس

لحظات نفس‌گیر افتادن یک کودک از طبقه دوم +عکس


ویدیو مرتبط :
لحظه ی نفس گیر سقوط کودک در ریل قطار‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد شکنی نفس گیر خانم شکمو +عکس



اخبار,اخبار گوناگون,رکورد شکنی در گینس,رکوردهای کتاب گینس

 

اخبار گوناگون - رکورد شکنی نفس گیر خانم شکمو + عکس

زنی در عرض فقط سه دقیقه حدود 5.443 کیلوگرم فرنی خورد تا رکورد گینس را بشکند.

زنی در عرض فقط سه دقیقه حدود 5.443 کیلوگرم فرنی خورد تا رکورد گینس را بشکند. در حالی که معده انسان حداکثر حدود 3.628 کیلوگرم ظرفیت دارد، خانم مالی شیلر حدود 5.443 کیلوگرم فرنی را در عرض به شکل برق آسا در عرض سه دقیقه خورد تا در این زمینه رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کند. این حجم از این غذا بیش از 15000 کالری دارد که برای 7 روز یک انسان کفایت می کند.

در حالی که بعضی از تماشاگران رکورد شکنی خانم شیلر از کار او بسیار متعجب اند، وی می گوید که برای رسیدن به این سرعت در خوردن فرنی بیش از یک سال تمرین کرده است. با این همه، یکی از تماشاگران می گوید: من همه اش در این فکر بودم که او کی و چگونه نفس می کشد.

 

اخبار گوناگون - روزگار نو