سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قوانین عجیب مرکز گردشگری «کره شمالی»


رهبر جوان کره شمالی قصد دارد کشورش را به یکی از مقاصد گردشگری در سطح جهان تبدیل کند. کیم جونگ اون تورهای روزانه‌ای را برای جذب گردشگر بیشتر در نظر گرفته و هزینه ورود هر نفر به کره شمالی را 107 یورو تعیین کرده است.

وبسایت فرادید: رهبر جوان کره شمالی قصد دارد کشورش را به یکی از مقاصد گردشگری در سطح جهان تبدیل کند. کیم جونگ اون تورهای روزانه‌ای را برای جذب گردشگر بیشتر در نظر گرفته و هزینه ورود هر نفر به کره شمالی را 107 یورو تعیین کرده است.
 
به گزارش میرر، کیم جونگ اون تمایل دارد تا کشورش گردشگران بیشتری را جذب کند. او یک مرکز اطلاعات گردشگری با هزینه 9 میلیون یورو ساخته تا از گردشگران به محض ورود به کره شمالی با رقص سنتی، نمایش آثار هنری و همچنین غذاهای محلی پذیرایی شود.


 
با این حال اما برخی از دستورالعمل‌های موجود که عمدتا به گردشگران چینی ارائه می‌شود، کمتر شباهتی به پیام خوشامدگویی دارد! گردشگران چینی اغلب از مرز داندونگ عبور کرده و به شهر سینوئیجو کره شمالی می‌روند.
 
در این دستورالعمل آمده که گردشگران نباید ته سیگار خود را روی زمین بیندازند؛ بر روی زمین آشغال بریزند و یا حتی تف کنند؛ هیچ کس نباید عبارات توهین آمیز نسبت به مقامات کره شمالی به کار برد؛ و همچنین کسی نباید سر زده وارد خانه ساکنین محلی شود.
 
گردشگران همچنین حق عکاسی از «افراد فقیر» را نداشته و نباید با مسئولان با بی‌احترامی برخورد کنند.
 
هیچ گردشگری این حق را ندارد که روزنامه‌ای حاوی اطلاعات پیرامون «جهان بیرون» را همراه خود به داخل کره شمالی بیاورد. گردشگران همچنین نمی‌توانند لپ تاپ، کارت حافظه و گوشی تلفن همراه با خود به کره شمالی بیاورند. گردشگران همچنین از مصرف مشروبات الکلی و استفاده از دوربین شكارى‌ در طول سفر روزانه منع شده‌اند.




سالانه یکصد هزار گردشگر وارد کره شمالی می‌شوند که گردشگران چینی سهم بزرگی از آن را تشکیل می‌دهند. گفتنی است اغلب گردشگران در قالب تورهای ویژه به کره شمالی سفر می‌کنند.
 
کیم جونگ اون، رهبر 33 ساله کره شمالی، بسیار تمایل دارد تا از طریق برگزاری تورهای روزانه درآمد دولتش را بیشتر کند. در این تورها، حداقل بررسی‌های امنیتی در مرز صورت می‌گیرد. رهبر جوان کره شمالی اخیرا به دلیل ارسال ماهواره به فضا جنجال‌های زیادی را به پا کرد.


ویدیو مرتبط :
چهار ادعای عجیب رهبر کره شمالی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاف عجیب انگلیسیها در نخستین روز المپیک/بریتانیا داد کره شمالی را درآورد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 

گاف عجیب انگلیسیها در نخستین روز المپیک/بریتانیا داد کره شمالی را درآورد!

اشتباه عجیب برگزار کنندگان بازیهای المپیک لندن باعث عصبانیت شدید مسوولان ارشد کاروان ورزشی کره شمالی شده است.

در شرایطی که از چهارشنبه (دیروز) رقابتهای فوتبال زنان بازیهای المپیک لندن آغاز شده، اشتباه بزرگ برگزارکنندگان این بازیها با اعتراض مسوولان ارشد کاروان کره شمالی روبرو شده است.

قرار بود شب گذشته و از ساعت 20:45 به وقت لندن تیمهای فوتبال زنان کره شمالی و کلمبیا به مصاف هم بروند اما دقایقی پیش از شروع بازی، بازیکنان کره شمالی در اعتراض به حک شدن پرچم کره جنوبی در کنار اسامی شان در اسکوربورد ورزشگاه گلاسکو از زمین بازی خارج شدند. مقامات برگزار کننده پس از این گاف عجیب تلاش کردند که بازیکنان کره شمالی را برای بازگشت به زمین متقاعد کنند.

پس از این اشتباه بزرگ، کمیته برگزار کننده بازیها با انتشار بیانیه ای از مسوولان ورزشی کره شمالی عذرخواهی کرد و متعهد شد که چنین اشتباهی مجددا تکرار نشود. این کمیته اعلام کرد که درباره این اشتباه به مسوولان کمیته ملی المپیک کره شمالی توضیح خواهد داد.

دو کره از 62 سال قبل و پس از تقسیم رابطه تیره ای با هم دارند و در این میان غرب از جمله انگلیس همواره حامی کره جنوبی و منتقد سیاستهای کره شمالی بوده است./ایسنا