سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

قایق تفریحی مرسدس بنز +عکس


کمپانی مرسدس بنز آلمان به دنبال طراحی و ساخت مدلی مفهومی از لوکس ترین قایق تفریحی جهان است.

نورنیوز: کمپانی مرسدس بنز آلمان به دنبال طراحی و ساخت مدلی مفهومی از لوکس ترین قایق تفریحی جهان است.

مرسدس بنز آلمان علاوه بر فعالیت در حوزه ساخت انواع اتومبیل و موتورسیکلت ، به تازگی وارد حوزه تولید کشتی های تفریحی و لوکس برای سوپر میلیاردرها نیز شده است.


بر اساس این گزارش ، طرح مفهومی قایق تفریحی مرسدس بنز Arrow 460 نام دارد. این محصول جدید برای نخستین مرتبه در نمایشگاه قایق های تفریحی موناکو به علاقمندان معرفی شد. هر چند طراحی قایق تفریحی مرسدس بنز کاملا توسط تیم مهندسان آلمانی مرسدس انجام شده اما توسط کارخانه انگلیسی Arrow Marine Silver ساخته می شود.

طول قایق تفریحی مرسدس بنز 14 متر است و دارای فضای کافی برای اقامت چند روزه در دریا و اقیانوس می باشد و قدرت موتور آن 2 هزار اسب بخار است. حداکثر سرعت این مدل 30 گره دریایی است.

پیش بینی می شود قیمت قایق تفریحی Arrow 460 بالغ بر 68. 1 میلیون دلار باشد و در اوایل سال 2015 به بازارهای جهانی عرضه شود.






ویدیو مرتبط :
قایق تفریحی سیصدو پانزده میلیون دلاری در نمایشگاه قایق.....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرسدس بنز بادبانی +عکس



مرسدس بنز بادبانی +عکس

شرکت مرسدس بنز آلمان دست به طراحی یک خودروی مسابقه برای سال 2025 زده است که از یک سکان عمودی شبیه به بادبان برای سرعت گرفتن بیشتر بهره می برد.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، نمونه مرسدس بنز " فورمولا صفر " به عنوان یک پیش نمونه از یک خودروی مسابقه برای سال 2025 طراحی شده است. این نمونه با استفاده از یک موتور الکترونیکی و باطری های خورشیدی استفاده می کند.

 

 

   مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز بادبانی

 

   مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز بادبانی

 

در این نمونه از یک سکان عمودی برای کنترل بهتر خودرو و همچنین استفاده از نیروی باد برای افزایش شتاب خودرو استفاده شده است. در طراحی بدنه این خودروها از خودروهای مسابقه ای فرمول یک الهام گرفته شده است و چرخ های آن با فاصله از بدنه نصب شده است.

 

   مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز بادبانی

 

این نمونه که در شعبه آمریکای شمالی شرکت مرسدس بنز طراحی شده است قصد دارد تا با ترکیب یک بدنه آئرودینامیک و یک سکان عمودی کارایی بهتر و بیشتری را بدست آورد/باشگاه خبرنگاران