سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: GTA V در دنیای واقعیت!


برای ماجرا های بازی GTA پایانی نیست طرفداران این بازی در سراسر دنیا مشغول به بازی کردن نسخه های مختلف این بازی بوده و با الگو برداری از بخش های مختلف آن مدت‌هاست که تلاش می‌کنند دنیای مجازی این بازی را در واقعیت باز سازی کنند در ادامه مطلب شما می‌توانید نتیجه تلاش آنها را مشاهده کنید.

وبسایت نیکو - میلاد درویش: برای ماجرا های بازی GTA پایانی نیست طرفداران این بازی در سراسر دنیا مشغول به بازی کردن نسخه های مختلف این بازی بوده و با الگو برداری از بخش های مختلف آن مدت‌هاست که تلاش می‌کنند دنیای مجازی این بازی را در واقعیت باز سازی کنند در ادامه مطلب شما می‌توانید نتیجه تلاش آنها را مشاهده کنید.

GTA V در دنیای واقعیت

این ویدیو تا کنون به دفعات در شبکه های اجتماعی دیده شده است و در بخش ویدیو های یوتیوب Corridor Digital تهیه شده است. GTA V در سال 2013 برای کنسول‌های نسل هفتم و یک سال بعد برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی نیز امسال در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفت.



ویدیو مرتبط :
GTA V در دنیای واقعیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: واقعیت مجازی این بار در دنیای فوتبال


مایکروسافت این بار نشان داده است که هدست واقعیت مجازی هولولنز چطور می تواند تماشای مسابقات ورزشی از تلویزیون را به کلی متحول کرده و آن را به تجربه ای شگفت انگیز تبدیل کند.

امروز آنلاین: مایکروسافت با انتشار یک ویدئو نشان داده است که هدست واقعیت مجازی هولولنز چطور می تواند تماشای مسابقات ورزشی از تلویزیون را به کلی متحول کرده و آن را به تجربه ای شگفت انگیز تبدیل کند.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی