سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: چه دل و جراتى دارن اینا!


 
 
 
 
چه دل و جراتى دارن اینا!



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: حل کردن مکعب روبیک در مترو , فقط با یک دست

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
چه دلو جراتى دارن اینا !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«پیوند»، فیلم جدید گیلرمو دل تورو ...



 

 

 

«پیوند»، فیلم جدید گیلرمو دل تورو به زودی اكران می‌شود -فیلم جدید گیلرمو دل تورو، خالق آثاری چون «پسر جهنمی» و «هزارتوی پن» روز جمعه (۱۴ خرداد) در سینماهای جهان اكران می‌شود.

 

فیلم جدید گیلرمو دل تورو، خالق آثاری چون «پسر جهنمی» و «هزارتوی پن» روز جمعه (۱۴ خرداد) در سینماهای جهان اكران می‌شود.

 


دل تورو قبل از اكران فیلم جدیدش با عنوان «پیوند» در یك كنفرانسی مطبوعاتی شركت كرد و به معرفی عوامل تولید پرداخت.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مووی وب، دل تورو در این نشست خبری در خصوص فیلم جدیدش گفت: كارگردان فیلم «پیوند» وینسزو ناتالی است و در این فیلم «آدرین برودی» در قالب نقش كلیو و «سارا پولی» ایفاگر نقش السا بوده‌اند. این دو سوپراستار دنیای مهندسی ژنتیك هستند و تخصص آن‌ها در پیوند DNA حیوانات مختلف به یكدیگر برای خلق حیوانات دورگه خارق‌العاده جدید است.


این زوج تصمیم دارند از DNA انسان در تولید یك موجود دورگه جدید استفاده كنند، كاری كه فواید پزشكی بسیاری در پی خواهد داشت.


كمپانی داروسازی كه بودجه‌ی تحقیقات آن‌ها را تأمین می‌كند، مایل است برای دستیابی به سود بیشتر، در مدت زمان كم‌تر از موفقیت‌های قبلی آن‌ها سوء‌استفاده كند.


كلایو و السا به طور پنهانی آزمایش خود را انجام می‌دهند.


نتیجه‌ی آزمایش آن‌ها به تولید موجودی به نام « درن» (دلفین چنیس) می انجامد؛ موجود خارق‌العاده‌ای كه رشدی دور از انتظار از نظر جسمی و ذهنی دارد.


در نهایت درن از رویاهای نگران كننده آن‌ها گذشته و از كابوس وحشتناك آن‌ها هم فراتر می‌رود..../ خبرگزارى ايسنا