سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: وداع یک شهر با سگ قهرمان پلیس


اداره‌ی پلیس شهر رجفیلد در ایالت کنتیکت امریکا، روز چهارشنبه‌ی گذشته (۱۵ اپریل-۲۶ فروردین)، در مراسمی باشکوه، با سگ پلیس بازنشسته‌ی خود وداع کرد.

 



صبح بخیر: اداره‌ی پلیس شهر رجفیلد در ایالت کنتیکت امریکا، روز چهارشنبه‌ی گذشته (۱۵ اپریل-۲۶ فروردین)، در مراسمی باشکوه، با سگ پلیس بازنشسته‌ی خود وداع کرد.

در این مراسم، کاروان اتومبیل‌های پلیس و دیگر ادارات دولتی محلی از مقابل شهروندانی که در دو طرف خیابان ایستاده بودند، رژه رفتند و "زوس”، عضو سابق پلیس K-9 را به سوی بیمارستان رجفیلد حمل کردند تا در آن‌جا به زندگی‌اش پایان داده شود.

این "ژرمن شپرد” ۱۱ ساله، در فاصله‌ی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در بیش از ۲۵۰ عملیات کشف و دستگیری مجرمان مواد مخدر شرکت داشت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کشف ۱۰ کیلوگرم ماریجوانا در همان نخستین سال کار در اداره پلیس اشاره کرد.

او هم‌چنین در ۵۰ عملیات جستجوی افراد تحت تعقیب یا گم‌شده نیز شرکت داشت و از جمله موفق شد محل نگهداری شش نفر را که در وضعیتی تهدیدآمیز به سر می‌بردند، پیدا کند.

در جریان مراسم خداحافظی با "زوس”، مردم در دو سوی خیابان، با پلاکاردهایی در دست، قهرمان شهرشان را تشویق و از او تشکر کردند.

"زوس” حدود یک سال قبل در ۲۰ می ۲۰۱۴، به دلیل عفونت شدید ناحیه لگن، بازنشسته شد و پس از آن، وضعیت سلامتش در یک سال گذشته به شکل قابل توجهی بدتر گردید به طوری که پزشکان اعلام کردند ادامه‌ی زندگی برای او بسیار دشوار خواهد بود.

در متن خداحافظی اداره‌ی پلیس رجفیلد با "زوس” که بر روی صفحه‌ی فیسبوک این اداره منتشر شد، آمده است: «ما می‌دانیم که اگر در شرایطی خطرناک و تهدیدآمیز قرار می‌گرفتیم، تو ذره‌ای در خطر انداختن جانت به خاطر ما درنگ نمی‌کردی. تو نشان پلیس رجفیلد را با احترام، غرور و افتخار به تن کردی. ما برای این‌که در تمام این سال‌ها محافظ‌‌‌مان بودی از تو متشکریم. از صمیم قلب دل‌مان برایت تنگ خواهد شد اما هرگز فراموشت نخواهیم کرد. در آرامش به سر ببری دوست ما!»



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم:چگونه بدون کبریت،فندک،چوب یا مواد محترقه آتش درست کنیم؟

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.
 


ویدیو مرتبط :
وداع یک شهر با سگ قهرمان پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: قهرمان بازی برای نجات جان سگ


 
 
 

قهرمان بازی برای نجات جان سگ 



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.