سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: ماهی بادکنکی و بینندگان میلیونی


ویدیوی جالب از ماهی بادکنکی که هنگام احساس خطر خود را باد می کند، در مدتی کوتاه بیش از یک میلیون بیننده داشته است.

العالم: ویدیوی جالب از ماهی بادکنکی که هنگام احساس خطر خود را باد می کند، در مدتی کوتاه بیش از یک میلیون بیننده داشته است.

 این نوع ماهی که ماهی "کروی" یا "بادکنکی" نام گرفته، وقتی احساس خطر می کند، با بلعیدن مقدار زیادی هوا خود را باد می کند و به شکل کره ای بر روی آب شناور می ماند و پس از رفع خطر به سرعت به حال طبیعی باز می گردد.

این نوع ماهی در آب های استوایی شور و شیرین، به ویژه در میان صخره های مرجانی زندگی می کند و توانایی زیادی در تطبیق دادن خود با شرایط محیط دارد و از کرم ها، سخت پوستان ریز و نرم تنان تغذیه  می کند.


ویدیو مرتبط :
ماهی بادکنکی و بینندگان میلیونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: ماهی سیگاری!


 
 
 

ماهی سیگاری



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.