سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: شکار گراز توسط تمساح


 
 


شکار گراز توسط تمساح


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
شکار گراز توسط تمساح

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: شکار تمساح با تفریح!


در این فیلم تماشایی بیننده شاهد گرفتن یک تمساح با دست خالی خواهد بود. مردی که این خزنده را از عمق استخر یک خانه بیرون می آورد ، در واقع یک شکارچی تمساح است.

جام جم نما: به گزارش انیمال پلانت، مالکان خانه ها در ایالت فلوریدا آمریکا بار ها شده که با مهمان های ناخوانده ای در حریم منزلشان روبرو می شوند. این مهمان های ناخوانده، تمساح هایی هستند که در رودخانه ها و مرداب های مجاور زندگی می کنند.

خوشبختانه در فلوریدا مردانی وجود دارند که آنها را « گاتور بویز» می نامند. مردم با مشاهده تمساح در خانه خود فورا به این مردان متوسل می شوند.

در این فیلم تماشایی شاهد عملکرد پل بدارد و جیمی رایفل شکارچیان حرفه ای خزندگان خواهیم بود.

یکی از آنها با دست خالی به داخل استخر خانه که تمساح در عمق آن جای گرفته است ، می رود. او تمساح را چنان از آب بیرون می آورد که گویی به جای این خزنده مخوف ، یک بچه را از آب بیرون آورده است.