سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: حمل کرگدن با هلی کوپتر


کرگدن‌ها در چمن زارها و جنگل‌های مناطق گرمسیری زندگی می‌کنند و همیشه در نزدیکی آب‌اند٬ زیرا نیاز دارند که هر روز آب بخورند و از غلتیدن در گِل هم لذت می‌برند.این جانوران فقط گیاه می‌خورند.کرگدن ها حس شنوایی و بویایی خوبی دارند ولی دیدشان ضعیف است.




صبح بخیر: کرگدن‌ها به خاطر شاخشان به صورت غیرقانونی شکار می‌شوند و این نسل بعضی گونه‌های آن را در معرض خطر انقراض گذاشته‌است. بر پایه‌گذارش سازمان بین‌المللی حفاطت از محیط زیست، نسل کرگدن سیاه غرب آفریقا منقرض شده و سرنوشت مشابهی در انتظار کرگدن سفید بومی آفریقای مرکزی است. کرگدن‌ها با تمام پستان داران شاخ‌دار فرق دارند٬ چون شاخ آن‌ها بالای سرشان نیست٬ بلکه نزدیک نوک بینی‌شان است.این شاخ‌ها مانند شاخ گاو یا شاخ گوزن نیست٬ بلکه از موهای کلفت و به هم فشرده تشکیل شده‌است.

 کرگدن‌ها در چمن زارها و جنگل‌های مناطق گرمسیری زندگی می‌کنند و همیشه در نزدیکی آب‌اند٬ زیرا نیاز دارند که هر روز آب بخورند و از غلتیدن در گِل هم لذت می‌برند.این جانوران فقط گیاه می‌خورند.کرگدن ها حس شنوایی و بویایی خوبی دارند ولی دیدشان ضعیف است.

شکارچیان قاچاق کرگدن ها را به خاطر شاخشان به قتل می رسانند. اوضاع به اندازه ای وخیم است که کارکنان سازمان های محیط زیست ناگزیر هستند برای حفظ نسل کرگدن های سیاه و سفید آفریقایی آنها را به کمک هلی کوپتر از مناطق پرخطر به نواحی امن که از دسترس شکارچیان قاچاق در امان باشند، انتقال دهند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دوربین مخفی ترکوندن سیب زمینی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
حمل کرگدن با هلی کوپتر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: تبدیل شترمرغ به هلی‌کوپتر!


بالگرد وسیله ای است که در کارهای نظامی یا امدادی از آن استفاده می شود و انواع مختلف آن حتی نمونه های کنترل از راه دور و اسباب بازی آن نیز ساخته شده است. بالگردها دارای ساختاری مشخص هستند و کسی سعی در تغییر ظاهر ان ها نمی کند.

باشگاه خبرنگاران: سال گذشته یک هنرمند هلندی با تبدیل کردن گربه خانگی اش به بالگرد به یک هنرمند عجیب تبدیل شد و بالگرد حیوانی اش نیز به عنوان عجیب ترین اسباب بازی سال انتخاب گردید. اما همه این افتخارات انتقادهای بسیاری نیز از طرف دوست داران حیوانات به همراه داشت.

"بارت جانسون" هنرمندی است که امسال نیز بدون توجه به انتقادهای مختلف دست به کاری عجیب زده است. این هنرمند این بار یک شتر مرغ را به عنوان مدل اصلی بالگردش انتخاب کرده است تا شاید بتواند امسال نیز عنوان عجیب ترین اسباب بازی سال را بدست آورد. 


این شتر مرغ که به طور طبیعی در یکی از مزارع پرورش شترمرغ مرده بود توسط بارت خریداری شده و تنها به خاطر جثه بزرگ و عجیبش برای اینکار انتخاب شد. این هنرمند بدن شترمرغ را خالی کرده و پس از تاکسی درمی کردن آن را تبدیل به بالگرد کرد.

نیروی پرواز این بالگرد توسط 4 پروانه تامین می شود و این موتور و بدن شتر مرغ روی یک بدنه چوبی قرار گرفته است. این هنرمند می گوید شترمرغ همیشه دوست دارد پرواز کند و حالا با این وسیله او به آرزویش رسیده است. در ادامه فیلم این پرواز آورده شده است.