سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم استثنائی از بقا در حیات وحش


غزال بی دفاع بین دو شکارچی قدرتمند، یک یوزپلنگ و یک کفتار گرفتار شده و باید برای بقا از زیرکی اش کمک بگیرد.

جام‌جم آنلاین: غزال بی دفاع بین دو شکارچی قدرتمند، یک یوزپلنگ و یک کفتار گرفتار شده و باید برای بقا از زیرکی اش کمک بگیرد.

در بیشه زاری در آفریقا یک غزال ایمپالا توسط یوزپلنگ تیزپا تعقیب شده و به دام می افتد. یوزپلنگ گلوی غزال را در آرواره هایش گرفته و می فشارد تا جایی که حیوان از دست و پا زدن می ایستد. یک ماده ایمپالا که گوشت آن می تواند یوز پلنگ و توله هایش را کاملا سیر کند.

یوزپلنگ قصد صدا کردن توله های گرسنه اش را دارد که کفتار دشمن سنتی اش از راه می رسد. گاز کفتار با آن آرواره های نیرومندش می تواند یوز پلنگ را به شدت مجروح کند.

یوز پلنگ ناگزیر طعمه ای را که شکار کرده رها می کند.

کفتار برای مزه کردن گوشت غزال ایمپالا که کاملا بی حرکت است گازی از شکمش می گیرد.

یوزپلنگ اندکی نزدیک می شود.کفتار برای اینکه راحت غذای بادآورده اش را بخورد، طعمه را به حال خود گذاشته و به سوی یوزپلنگ  حمله می کند.

یوز پلنگ فرار کرده و کفتار بار دیگر به سراغ  ایمپالا می آید. اما قبل از اینکه دندانش بار دیگر به گوشت غزال بی حرکت برسد، ناگهان حیوان بی دفاع که در آن لحظات مرگ و زندگی خود را به مردن زده بود به چابکی برخاسته و با سرعت هرچه تمام تر از چنگ هر دو شکارچی فرار می کند.

این فیلم حیات وحش را که صحنه ای نادر از راز بقا است، با هم می بینیم.



ویدیو مرتبط :
فیلم استثنائی از بقا در حیات وحش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحنه‌ای بسیار نادر از حیات وحش +فیلم


گله گرگ ها به یك گاومیش یا بوفالوی جوان حمله كرده اند سایر بوفالوها در صدد فرار هستند.

جام جم آنلاین: گله گرگ ها به یك گاومیش یا بوفالوی جوان حمله كرده اند سایر بوفالوها در صدد فرار هستند.

به نقل از Snotr ، در دشتی مرتفع و پوشیده از برف گله گرگ ها یك بوفالوی جوان را به دام انداخته اند. بوفالو برای نجات خود تلاش می كند.

سایر اعضای گله بوفالوها با سرعت از كنار آنها فرار می كنند. ناگهان یك بوفالوی غول پیكر از عقب محكم به بوفالوی گرفتار در میان گله گرگ ها ضربه زده و او را از پای در می آورد. درواقع ، او كار گرگ ها را آسان می كند.

آیا بوفالو با فدا كردن یكی از اعضای گله قصد نجات بقیه را داشته است یا اینكه فقط حركتی غیرعمد هنگام فرار سرآسیمه بوده است؟

فیلم كوتاه این صحنه نادر از حیات وحش را با هم ببینیم.