سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

فیلم: اراده ستودنی این جوان معلول


"لوک اریکسون" جوانی است که به طور مادرزادی بدون دست چپ بدنیا آمده است . او حتی قسمتی از ریه چپ را نیز ندارد ولی چنان اراده قوی و مصممی دارد که بسیاری از انسان های سالم از آن بی بهره هستند.

 
 
 
 
صبح بخیر: "لوک اریکسون" جوانی است که به طور مادرزادی بدون دست چپ بدنیا آمده است . او حتی قسمتی از ریه چپ را نیز ندارد ولی چنان اراده قوی و مصممی دارد که بسیاری از انسان های سالم از آن بی بهره هستند.

حالا لیوک اریکسون که بزرگ شده این رسالت را برای خودش قائل است که به دیگر افرادی که ناتوانی های جسمی به دنیا آمده اند نشان دهد که هرگز تسلیم نشوند و سعی کنند بهترین باشند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: عجیب ترین پنالتی دنیا

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
اراده ورزشکار معلول روستایی+فیلم کلیپ روحیه گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری ۳ جوان که از دختران کم‌سن و سال یزدی فیلم های غیر اخلاقی تهیه می کردند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری ۳ جوان که از دختران کم‌سن و سال یزدی فیلم های غیر اخلاقی تهیه می کردند

روزنامه جام‌جم :3 جوان که پس از ارتباط با دختران کم‌سن و سال، آنها را فریب داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، اخاذی می‌کردند دستگیر شدند.

از مدتی پیش چند فقره شکایت از سوی والدین چند دختر خردسال در دستور کار ماموران کلانتری 13 شهید رجایی یزد قرار داشت. بررسی این شکایت‌ها نشان می‌داد 3 جوان با کمین در مسیر مدرسه، دختران را فریب و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، در چندین مرحله با تهدید به انتشار این فیلم‌ها، از آنها اخاذی کرده‌اند.

با تشکیل یک تیم ویژه از ماموران، تحقیق در این زمینه آغاز شد و ماموران با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آوردند، این 3 جوان را شناسایی کردند.با گزارش موضوع به قاضی پرونده، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و ماموران با کنترل محل رفت و آمد 3 جوان متهم، آنها را دستگیر کردند.با تحقیق از متهمان، معلوم شد این 3 جوان پس از اغفال دختران جوان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهدید به پخش فیلم‌های غیراخلاقی، از قربانیان اخاذی می‌کردند. به این ترتیب با شناسایی دخترانی که در دام 3 متهم گرفتار شده بودند، قاضی پرونده با دستور قضایی آنها را در اختیار پلیس امنیت شهرستان یزد قرار داد تا در این زمینه تحقیقات تکمیلی انجام شود/جام جم