سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: مالیات 200 میلیاردی ایرانسل!


اخیرا تصاویری در اینترنت منتشر شده که به چک مالیاتی ایرانسل منصوب شده است. رقم این چک و تعداد صفر های این چک به حدی است که خیلی از ما ها ممکن است حتی نتوانیم مبلغ دقیق آن را بیان کنیم و شاید باید از متخصصان ریاضی کمک بگیریم.

تاپ ناپ: اخیرا تصاویری در اینترنت منتشر شده که به چک مالیاتی ایرانسل منصوب شده  است. رقم این چک و تعداد صفر های این چک به حدی است که خیلی از ما ها ممکن  است حتی نتوانیم مبلغ دقیق آن را بیان کنیم و شاید باید از متخصصان ریاضی  کمک بگیریم. مبلغ دو تریلیون و دویست میلیارد ریال رقمی است که شاید در ذهن خیلی ها قابل تصور نباشد.

ولی نکته جالب این چک این است که این رقم ظاهرا  تنها 50 درصد از مالیات شرکت ایرانسل میباشد و نکته دیگر اینکه نام یکی از  صاحب حساب های این شرکت بصورت فردیناند جاکابو بر روی چک درج  شده است که احتمالا از سرمایه گذاران خارجی ایرانسل میباشد. با احتساب مالیات 10 درصدی و اینکه این مبلغ 50 درصد مالیات شرکت  ایرانسل است میتوان درآمد نجومی این شرکت را محاسبه کرد. خوشا به سعادتشان. سوال اساسی این جا خواهد بود که با این حجم درآمد چرا سرویس دهنده های تلفن همراه ایران از  شرکت های تلفن همراه در افغانستان هم در ارائه خدمات روز و مدرن عقب مانده اند.

مالیات 200 میلیاردی ایرانسل +عکس


ویدیو مرتبط :
متهمان اختلاس 200 میلیاردی دستگیر و دیپورت شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انگشتر تمام الماس 200 میلیاردی/عکس



انگشتر تمام الماس 150 قیراطی با قیمتی حدود 70 میلیون دلار.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,انگشتر تمام الماس

 

اخبار گوناگون - بازار خبر