سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: عظمت بزرگ‌ترین شکارچی خشکی


خرس قطبی بزرگ‌ترین گوشت‌خواری است که روی خشکی زندگی می‌کند. طول این جانور تا 3 متر و وزن آن تا 700 کیلوگرم می‌رسد و عنوان بدترین پدر حیات وحش را نیز در اختیار دارد!

خبرآنلاین: خرس قطبی بزرگ‌ترین گوشت‌خواری است که روی خشکی زندگی می‌کند. طول این جانور تا 3 متر و وزن آن تا 700 کیلوگرم می‌رسد و عنوان بدترین پدر حیات وحش را نیز در اختیار دارد!

در این تصویر از باغ‌وحش سنگاپور، می‌توانید عظمت این گوشت‌خوار در حال انقراض را در مقایسه با ابعاد بدن انسان بهتر درک کنید. برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ بر روی تصویر کلیک کنید.

عکس: عظمت بزرگ‌ترین شکارچی روی خشکی


ویدیو مرتبط :
سومین شکارچی پستاندار خشکی megistotherium

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار بزرگ در میان نزاع شکارچی‌ها +عکس


گوزن یالدار جوان که در محاصره سه شکارچی خطرناک قرار گرفته بود با شجاعت توانست جان خود را نجات دهد و از مهلکه فرار کند.

فرارو: گوزن یالدار جوان که در محاصره سه شکارچی خطرناک قرار گرفته بود با شجاعت توانست جان خود را نجات دهد و از مهلکه فرار کند.

به گزارش کترز، "گارت تامپسون" راهنمای تور گردشگری در پارک حیات وحش "ماسایی مارا" به شکل اتفاقی لحظات شگفت انگیز فرار یک گوزن یالدار از چنگ 3 شکارچی خطرناک را دید و عکاسی کرد. او در ذیل عکس هایش نوشته که دو چیتای گرسنه در میان یک گله گوزن های یالدار که از منطقه عبور می کرده اند حوانترینشان را هدف قرار داده و به او حمله می‌کنند. همه چیز ظاهرا باب میل آنها پیش می رود و یکی از چیتاها گلوی گوزن را می‌گیرد و او را به کناری می آورد اما یک مهمان ناخوانده همه چیز را به هم می زند؛ یک کفتار که بوی گوشت به مشامش رسیده می خواهد با آنها هم سفره شود.

درگیری دو چیتا با کفتار شروع می‌شود؛ چیتا به خیال اینکه گوزن در چنگ آنهاست گلویش را رها می‌کند و به حالت تهدید دندانهایش را به کفتار نشان می‌دهد. عکاس می گوید درست وقتی فکر می کرده سه شکارچی تا لحظاتی دیگر چیزی از گوزن باقی نمی‌گذارند او به یکباره روی پاهایش می‌ایستد و در یک لحظه پا به فرار می گذارد. شکارچی ها تا از نزاع میان خود فارغ شوند گوزن خود را به گله رسانده و جانش را نجات داده است.

فراربزرگ در میان نزاع شکارچی‌ها

فراربزرگ در میان نزاع شکارچی‌ها
فراربزرگ در میان نزاع شکارچی‌ها

فراربزرگ در میان نزاع شکارچی‌ها