سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکس: آموزش راه رفتن به بچه پنگوئن بامزه


تصاویری که می بینید مربوط به آموزش راه رفتن به یک بچه پنگوئن توسط بچه دیگری است که توسط جان ورمر عکاس 51 ساله در جزیره "اسنو هیل" در قطب جنوب گرفته شده است.

خبرآنلاین: تصاویری که می بینید مربوط به آموزش راه رفتن به یک بچه پنگوئن توسط بچه دیگری است که توسط جان ورمر عکاس 51 ساله در جزیره "اسنو هیل" در قطب جنوب گرفته شده است.

پنگوئن امپراطور، قد بلندترین و سنگین وزن ترین گونه از پنگوئن ها محسوب می شود و در این تصاویر یک بچه می خواهد یاد بگیرد که چگونه راه برود.

در گوشه ای دیگر سایرین برای گرم نگهداشتن خود، کنار هم ایستاده اند.

یک نکته جالب اینکه بابا پنگوئن تخم بچه خود را در فرار از سرما لای پاهای خود نگه می دارد تا لحظه موعود و بازگشت مادر، ماموریت خود را پایان دهد.

شاهکار عکاس هلندی را ببینید.












ویدیو مرتبط :
ور رفتن با بچه گربه های بامزه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: بچه گربه همیشه بامزه است


جد گربه‌های اهلی از گربه‌های وحشی آفریقایی است. البته گربه‌های وحشی و بومی استرالیایی را نیز می‌توان نیاکان نژاد گربه‌های اهلی استرالیا نامید.

جد گربه‌های اهلی از گربه‌های وحشی آفریقایی است. البته گربه‌های وحشی و بومی استرالیایی را نیز می‌توان نیاکان نژاد گربه‌های اهلی استرالیا نامید. گربه‌ها به آفتاب علاقه زیادی دارند و همیشه هنگام روزهای افتابی در زیر آفتاب می‌خوابند البته گربه‌ها بدنشان بیشتر از ۴۴ درجه سانتی‌گراد را تحمل نمی‌کند .