سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عکسی که 50 سال همه را بهت زده کرد


هنرمند و عکاس امریکایی عکس " اتاق دو " یا "اتاق آینه ها " را 50 سال پیش گرفت اما دیدن این عکس هنوز بینندگان را متحیر و تعجب زده می کند.

وبسایت العالم: هنرمند و عکاس امریکایی عکس " اتاق دو " یا "اتاق آینه ها " را 50 سال پیش گرفت اما دیدن این عکس هنوز بینندگان را متحیر و تعجب زده می کند.

 زیرا تصویر عکاس در بخشی از آن دیده می شود و  این سئوال را مطرح می کند آیا می شود عکس عکاس را دید ؟

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" نوشت: این عکس هم اکنون در نمایشگاه هنر" آلبرایت نوکس" نیویورک در معرض نمایش است و همچنان بازدیدگان خود را بهت زده می کند.

روزنامه دیلی میل داستان این عکس را اینگونه روایت می کند: "لوکاس سمارس" هنرمند امریکایی که اصالتا یونانی است، اتاق آینه ها را سال 1966 ساخت و همانگونه که در عکس مشخص است کف اتاق، دیوارها و حتی سقف اتاق از آینه و اثاثیه اتاق نیز ازمواد شفاف تشکیل شده است.

عکسی که 50 سال همه را بهت زده کرد

سمارس پس از ساخت این اتاق این عکس پانورامایی را از کل اتاق می گیرد که تصویر وی نیز در بخشی ازعکس مشخص است.

گفتنی است طی نیم قرن، هر کس این عکس را می دید دچار حیرت می شد و درصدد یافتن مکان عکاس برمی آمد.

این روزنامه افزود: به هنگام انتشار نسخه ای از این عکس در پایگاه "ریدت" برخی توانستند مکان عکاس را پیدا کنند که در محل تاریکی نزدیک در اتاق ایستاده بود اما نور فلاش دوربین به صورت چهار لکه درآن نقطه ظاهر شده بود.


ویدیو مرتبط :
مرد بهت زده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی که همه را بهت زده کرد /عکس


پسر 13 ساله طی اتفاقی جالب و کم نظیر، عکس عمویش را که 23 سال پیش فوت شده بود، در دوربینی که تازه خریده بود مشاهده کرد.

 

 

صبح بخیر : پسر 13 ساله طی اتفاقی جالب و کم نظیر، عکس عمویش را که 23 سال پیش فوت شده بود، در دوربینی که تازه خریده بود مشاهده کرد.

به گزارش صبح بخیر به نقل از دیلی میل، آدیسون لوگان به همراه مادربزرگش به بازار رفته و این دوربین پلاروید قدیمی رااز یک دستفروش به قیمت 1 دلارخریده بود.

آدیسون سپس به خانه بازگشته و بعد از جستجوی روش استفاده از دوربین در اینترنت ، کارتریج را از دوربین خارج و عکسی قدیمی را در آن مشاهده کرده بود.  لوییز، مادربزرگ آدیسون، با دیدن عکس در کمال تعجب چهره پسرش را که 23 سال پیش در جریان یک تصادف کشته شده بود تشخیص داده بود. عموی آدیسون این عکس را 10 سال پیش از فوتش در کنار نامزدش گرفته بود.



پدر آدیسون می گوید "من واقعاً حیرت زده هستم. هیچ یک از اعضای خانواده این اتفاق را باور نمی کنند و هرچه زمان می گذرد ناباوری و تعجب من بیشتر می شود. مطمئناً چیزهای زیادی دست به دست هم داده اند تا این عکس به دست ما برسد. مسلماً این یک اتفاق طبیعی نیست.
 
"من احساس می کنم روح برادرم می خواهد بدانیم که هنوز در کنار ماست."

اما قصه آمدن این دوربین به بازار حراج خود یک معماست. آدیسون و مادربزرگش مرد دستفروش را نمی شناسند و او نیز به خاطر نمی آورد که دوربین از کجا به دستش رسیده است.