سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عمل زیبایی انگشتان پای خانم ها! +عکس


یکی از عجیب ترین عمل های زیبایی که به تازگی رایج شده ، عمل زیبایی بر روی پا است. در این جراحی که به عمل سیندرلا معروف است سایز انگشتان ، ناخن ها و پوست پا را تا حدود بسیار زیادی تغییر می دهند.

تاپ ناپ: یکی از عجیب ترین عمل های زیبایی که به تازگی رایج شده ، عمل زیبایی بر روی پا است. در این جراحی که به عمل سیندرلا معروف است سایز انگشتان ، ناخن ها و پوست پا را تا حدود بسیار زیادی تغییر می دهند. خانمی به نام Paulina Charlikowska حدود 7.5 هزار دلار را صرف این عمل زیبایی بر روی پا های خود کرده است که میتوانید عکس های آن را در این آلبوم مشاهده کنید.

عمل زیبایی بر روی پا!!! +عکس

عمل زیبایی بر روی پا!!! +عکس

عمل زیبایی بر روی پا!!! +عکس

عمل زیبایی بر روی پا!!! +عکس


ویدیو مرتبط :
عکس بازیگران کره ای قبل از عمل و بعد از عمل شامل مردان و زنان عجب صورتایه زیبایی دو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرار دیدنی خانم وزیر با پای برهنه ! + عکس



 

 

به گزارش تکناز ، نخست وزیر استرالیا در یک مراسم اهدای جایزه توسط معترضان بومی مورد حمله قرار گرفت اما محافظانش او را نجات دادند.

 

 

 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران

 

 

 

آخرین اخبار ,آخرین اخبار ایران