سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

عجیب ترین چیز های اجاره ای!


بسیاری از افراد هستند که ساعت را یکی از مهمترین زینت های خود می دانند و اعتقاد دارند که همیشه باید از بهترین ساعت ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران: این روزها چیزهای زیادی را می توانیم به صورت اجاره ای پیدا کنیم و برخی از چیزها نیز از گذشته به صورت اجاره داده می شده است.

در این میان برخی مواقع چیزهای برای اجاره گذاشته می شود که شاید فکر کردن در مورد آن ها بسیار سخت باشدچرا که بسیار غیر عادی هستند.

اجاره آیفون

اپل ازجمله شرکت های است که محصولاتش را با قیمت های بسیار گزاف برای فروش می گذارد و این در حالی است که شاید ارزش آن همه پول را نیز نداشته باشد همچنین این باعث می شود تا بسیاری از مردم توانایی خرید ان را نداشته باشند در حالی که دوست دارند آن را در دست بگیرند. این باعث شده است که برخی از افراد آیفون شان را برای اجاره بگذارند آن را به قیمت روزی 89 دلار اجاره دهند و استقبال گسترده ای نیز از آن شده است.

اجاره خودروهای لوکس اسپرت

اجاره دادن خودرو برای برگزاری مراسم ها و عروسی ها شاید چیز عجیبی نباشد اما عده ای هستند که تنها به خودروهای گرانقیمت علاقه دارند ولی توانایی خرید آن را ندارند برای همین برای خودروهای بسیار لوکس پول های را میپردازند و برای مدت معینی آن ها را اجاره می کنند. این کار در برخی کشورهای اروپایی و آمریکا بسیار رواج دارد و به نوعی یک منبع درآمد حساب می شود.

تابوت اجاره ای

شاید برای شما جالب باشد که بدانید عده ای دوست دارند تا در تابوت های خاصی تا محل دفن حمل شوند و این باعث شده است که تابوت نیز اجاره ای شود و برای رفتن به دنیا باقی نیز اجاره پرداخت کرد. این تابوت های که در کشورهای اروپایی اجاره داده می شود گاهی تا 10 هزار دلار نیز قیمت دارند.

ساعت اجاره ای

 بسیاری از افراد هستند که ساعت را یکی از مهمترین زینت های خود می دانند و اعتقاد دارند که همیشه باید از بهترین ساعت ها استفاده کنند. این باعث شده است صاحبان ساعت های گران قیمت آن ها را برای اجاره بگذارند و در قبال آن ها ودیعه ها و اجاره های سنگینی نیز میگیرند.

اجاره رینگ خودرو

افرادی که عاشق خودروهای اسپرت هستند از هیچ چیز دریغ نمی کنند و حتی حاضر هستند از رینگ اجاره ای نیز استفاده کنند. این رینگ ها در برخی از فروشگاه های اسپرت خودرو  باقیمت هفته ای 20 دلار اجاره داده می شود...


ویدیو مرتبط :
قیمت اجاره فیش حقوقی/قیمت اجاره کفیل/قیمت اجاره ضامن 09199285694

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرخ عجیب اجاره و فروش مسکن در تهران


چندی است روند صعودی نرخ اجاره بها از یمرایند منطقی خارج شده و در مناطق مختلف تهران سخن از قیمت هایی به میان می آید که انسان را بهت زده می کند.

عصرایران: موضوع اجاره مسکن برای اکثریت مردم امری مهم و نه چندان جدید است. نه چندان جدید از آن جهت که هر روز در صفحات نخست روزنامه و خبرگزاری‌ها گزارشی از قیمت اجاره بها و خرید خودنمایی می‌کند که البته نه مسئولی را به فکر نوش دارویی برای این درد می‌اندازد و نه مالکان را به فکر مراعات حال عامه مردم.

در این میان اما چندی است روند صعودی نرخ اجاره بها از یمرایند منطقی خارج شده و در مناطق مختلف تهران سخن از قیمت هایی به میان می آید که انسان را بهت زده می کند.

به موازات این امر که عرصه را برای مردم عادی تنگ کرده است در منطقه ای از تهران عده ای بی خیال از رشد قیمت ها سرگرم مبادله کردن ملک با قیمت های نجومی هستند.


خبرنگاری به عنوان خریدار ملک به چند بنگاه معاملات ملکی در شمال تهران مراجعه کرد و به نتایج جالبی دست یافت.



در ذیل این گزارش مسنتد از نظرتان می گذرد؛
 
 این بار برخلاف روال سابق به عنوان خریدار راهی معاملات ملکی شده و سراغ ویلاهای چند صد متری و پنت هاوس‌های فول آپشن را گرفتم.

-  یه اکازیون دارم تو خیابون فرشته اصلا برای شما ساخته شده، ۲۳۵ متر، ۲۵۰ متر تراس، طبقه هفتم با کلیه مشاعات و... ۱ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان.

-  مورد دیگه‌ای ندارید؟

- این مورد مال یکی از آشناهای خودمونه، تو فرشته طبقه دهم، ۴ تا پارکینگ، نوساز، متری ۱۵ میلیون تومان.

- یکی دیگه هم هست، ۶۰۰ متر، ۷ خوابه، ۳۰۰ متر تراس مشجر، دید چهار طرف. متری ۱۶ میلیون تومان.

* بنگاهی دیگر، این بار به قصد اجاره

-  زعفرانیه، انتهای خیابان... امکانات فول، تک واحدی، ۲۸۰ متر، ۳۶۰ میلیون رهن کامل!

-  یه کم پایین‌تر هم یه مورد دارم ۳۳۰ متر، ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه، ۴ میلیون اجاره.

- مورد دیگه‌ای ندارید؟

- معلومه که خیلی سخت پسندید، یه مورد دارم که برای هر کسی رو نمی‌کنم، تو خیابون... اهل این محل باشی برج... رو می‌‌شناسی، همه وکیل و وزیرا اینجا می‌شینن، بخاطر اونا هر کسی رو تو برج راه نمی‌دن، الانم صاحب این مورد داره می‌ره اونور، آپارتمان رو مفت می‌ده. یه آپارتمان نقلی ۲۵۰ متری، طبقه ۵، ۲ تا پارکینگ، خواب مستر، استخر و سونا و... 500 میلیون تومان ودیعه، ۵ تومان اجاره.

نتیجه گیری!

 این قیمت های آنچنانی ما را به یاد کش مکش‌های موجران و مستجران بر سر یکی دو میلیون کم و زیاد کردن پول خانه در بسیاری از محله‌های این شهر بزرگ  انداخت.

دو میلیونی که شاید برای تغییر دکوراسیون گوشه کوچکی از آن آپارتمان‌های مرفه نشین هم کافی نباشد.