سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ پای صحبت یک زن فمینیست ایرانی!


من به عنوان یک زن فمینیست می خواستم برای اولین بار از صحبت های یک مذکر ابراز رضایت کنم و بگویم که از حرف آقای اکبر ترکان که گفته اند: «جز در پخت آبگوشت و قرمه سبزی در هیچ صنعتی تبحر نداریم.» بسیار رضایت دارم. من بسیار خوشحالم که شما آقایان بالاخره اعتراف کردید که بهترین صنعتگران این مملکت ما زن ها هستیم که با همین آبگوشت ها و قرمه سبزی هایمان نسبت به باقی صنعت های شما برتری یافتیم.




مجله خط خطی - حسن غلامعلی فرد: من به عنوان یک زن فمینیست می خواستم برای اولین بار از صحبت های یک مذکر ابراز رضایت کنم و بگویم که از حرف آقای اکبر ترکان که گفته اند: «جز در پخت آبگوشت و قرمه سبزی در هیچ صنعتی تبحر نداریم.» بسیار رضایت دارم. من بسیار خوشحالم که شما آقایان بالاخره اعتراف کردید که بهترین صنعتگران این مملکت ما زن ها هستیم که با همین آبگوشت ها و قرمه سبزی هایمان نسبت به باقی صنعت های شما برتری یافتیم.

من به عنوان یک زن فمینیست واقعی می خواستم نسبت به حرف های خانم فمینیست نمایی که یک پاراگراف بالاتر، از حرف های آقای ترکان ابراز رضایت کرده اند، واکنش نشان دهم. (مشترک مورد نظر در حال واکنش نشان دادن می باشد.)

برخوردهای خشن!

اینجانب بسیار راضی و خشنودم که آقای صفار هرندی ابراز داشته اند که «بر سینه زدن مجلس به نفع رییس جمهور نیست.» من هم با آقای صفار هرندی خیلی موافقم، منتهی اینجانب یک سوال اساسی برایم پیش آمده و آن هم این است که جناب رییس جمهور محترم به کجای مجلس بزنند بهتر است؟!

آقا ما می خواستیم بگیم که خیلی خیلی راضی ایم. آخه شنیدیم که آقای مسجد جامعی گفته «اعتماد عمومی به جامعه بازگشته.» اگر مسئولان لطف کنن تکلیف این حمام عمومی ها رو هم مشخص کنن و اونا رو هم به جامعه برگردونن که نور علی نور می شه. ما خودمون وقتی بچه بودیم خیلی از این حمام ها خاطره داشتیم، البته خاطره های خوب. خیلی ممنون، اژدر هستم از حمام نمره کوچه پشتی.

اینجانب خواستم بگویم که از صبح تا حالا یک جور عجیبی حالت رضایت دارم. یعنی اگر بخوام دقیق تر بگویم از وقتی که در خبرها خواندم آقای احمدی نژاد از زحمات آقای ضرغامی تقدیر کرده، این حالت به من دست داده چون به نظرم آقای ضرغامی خیلی حق گردن آقای احمدی نژاد دارد و اگر کسی قرار باشد از زحمات آقای ضرغامی تشکر کند، همین آقای احمدی نژاد است. به هر حال ما همه می دانیم که آقای ضرغامی چقدر برای ایشان زحمت کشید!

آقا اجازه! ما می خواستیم بگیم که خیلی از رییس سازمان تامین اجتماعی راضی هستیم که گفته: «آسیب های اجتماعی کاهش یافته.» چون قبلا که می اومدیم مدرسه آقا معلم شیلنگ رو خیس می کرد و می کوبیدش روی کف دست ما اما الان چند وقتیه که شیلنگ رو خیس نمی کنه و همین موضوع آسیب ها رو یکم کمتر کرده، دست شما درد نکنه!

شنیده ام که وزیر بهداشت فرموده «برنامه ای برای رییس جمهور شدن ندارم.» اولا خواستم بگویم که من از ایشان خیلی رضایت دارم. ثانیا خواستم به ایشان گوشزد کنم که اینقدر سخت نگیرند چون تجربه ثابت کرده رییس جمهور شدن برنامه خاصی لازم ندارد و اصلا هستس ال (!) آنقدر زمان کوتاهی است که جای این حرف ها و سوسول بازی ها را ندارد!

بنده کاملا رضایت دارم که رییس دانشگاه آزاد فرموده اند: «دستور داده ام کسنانی که غیرقانونی دکترا می خوانند را سر کلاس راه ندهند.» چون اینطوری وقت ارزشمند این دوستانی که غیرقانونی دکترا می خوانند با سر کلاس رفتن گرفته نمی شود و به امورات مهمترشان می رسند و آخر ترم مدرک دکترای خود را همینطوری می گیرند و می روند دنبال گرفتن دکترای افتخاری از دانشگاه های خارج!

البته من یک سوال هم از رییس دانشگاه آزاد دارم و آن هم این است که واقعا شدیدترین برخورد شما با اینگونه افراد همین است که فرمودید؟! به نظرتان خیلی خشن نیست؟!

من «ق.ش.ر ضعیف» هستم، خواست بگویم که بنده به شخصه به شدت از آقای وزیر جهاد کشاورزی رضایت دارم که فرمودند: «بازارهای جدیدی برای صادرات میگو باید تعریف شود.»
به نظر من آقای وزیر کار خوبی می کند که دنبال بازار جدید می گردد چون ما بدبخت بیچاره ها پولمان به خرید میگو که نمی رسد هیچ، حتی همین پای مرغ را هم با هزار بدبختی تهیه می کنیم.

به هر حال بنده از همینجا اعلام می کنم که آقای وزیر حتما دنبال بازارهای جدید بروند و هیچ رقمه روی ما حساب باز نکنند! با تشکر.

سلام عرض می کنم. من «ه.خ.ا» هستم. می خواستم بگم خیلی از حرفی که آقای سرپرست فرودگاه های کشور زده، راضی هستم. ایشون گفته: «51 فرودگاه در کشور داریم که 48 تای آنها زیان ده هستند.» واقعا به نظر من باید روی اون سه تا فرودگاهی که زیان ده نیستند تحقیق و تفحص کنن ببینن دردشون چیه که هنوز زیان ده نشدن، امیدوارم مسئولانهر چه زودتر مشکلات اون سه تای باقی مونده رو هم حل کنن که به قول قدیمی ها «نه خانی اومده باشه، نه خانی رفته باشه». دم شما گرم.


ویدیو مرتبط :
شاه به زن فمینیست:بزرگترین آشپزهای دنیا هم مرد بوده اند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تفاوت زن ایرانی قدیم با زن ایرانی جدید!(طنز)



زن ایرانی عکس, زن ایرانی, عکس زن ایرانی, مطالب خنده دار

 

این مطلب فقط جنبه طنزگونه دارد ، ولاغیر !

لطفا به خانوما بر نخوره !

 

صبح ساعت ۵

زن ایرانی قدیم: به آهستگی از خواب بیدار می‌شود. نماز میخواند و سپس به لانه مرغها میرود تا تخم مرغها را جمع کند

 

زن ایرانی جدید: مثل خرچنگ به رختخواب چسبیده و خر و پف میکند..

 

صبح ساعت ۶

زن ایرانی قدیم: شیر گاو را دوشیده است ، چای را دم کرده است ، سفره صبحانه را با عشق و علاقه انداخته و با مهربانی مشغول  بیدار کردن آقای شوهر است.

 

زن ایرانی جدید: باز هم خوابیده است

 

صبح ساعت ۷

زن ایرانی قدیم: مشغول مشایعت آقای شوهر است که از در خانه بیرون میرود و هزار تا دعا و صلوات برای سلامتی شوهر کرده و پشت سرش به او فوت میکند.

 

زن ایرانی جدید: هنوز خوابیده است.

 

صبح ساعت ۱۱

زن ایرانی قدیم: مشغول رسیدگی به بچه ها و پاک کردن لپه برای درست کردن ناهار است.

 

زن ایرانی جدید: تازه چشمانش را با هزار تا ناز و عشوه باز کرده و با دست در حال بررسی جوش های روی کمرش است

 

ظهر ساعت ۱۲

زن ایرانی قدیم: مشغول مزه کردن پلو به جهت تنظیم نمک آن است.

 

زن ایرانی جدید: در حال آرایش کردن با همسایه طبقه بالا در مورد انواع پازیشن های جدید جهت چیز صحبت می‌کند

 

ظهر ساعت ۱۳

زن ایرانی قدیم: در حال شستن جوراب و لباس‌های آقای خانه درون تشت وسط حیاط خلوت میباشد.

 

زن ایرانی جدید: در حال روشن کردن ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و البته غرغر کردن است…

 

ظهر ساعت ۱۴

زن ایرانی قدیم: در حال مالیدن پای آقای شوهر که برای خوردن ناهار به خانه آمده است میباشد. جهت حض جمیل بردن آقای شوهر ، دامن گل گلی خود را پوشیده است.

 

زن ایرانی جدید: در حال انداختن یک غذای آماده درون مایکروفر بوده و در همان حال در حال تماشای FashionTV می‌باشد.

 

ظهر ساعت ۱۵

زن ایرانی قدیم: در حال جارو کردن حیاط خانه و تمیز کردن لانه مرغها و بردن علوفه برای گاوشان می‌باشد.

 

زن ایرانی جدید: با یکی از دوستانش به پاساژ صدف برای خرید رفته است.

 

عصر ساعت ۱۶

زن ایرانی قدیم: مشغول شستن پاهای کودکشان است که به دلیل دویدن در کوچه خونی شده است.

 

زن ایرانی جدید: در حال پرو کردن لباس‌های خریداری شده است. در همان حال هم نیم نگاهی هم به شکم خود دارد که جدیداً چاقی را فریاد می‌کشد.

 

عصر ساعت ۱۷

زن ایرانی قدیم: دم در خانه ایستاده است تا آقای شوهر بیاید.

 

زن ایرانی جدید: در لابی نشسته است تا با آقای شوهر به خرید برود.

 

عصر ساعت ۱۸

زن ایرانی قدیم: برای شوهر خود چای آورده و مانند یک خانم کنار شوهرش در حال صحبت با او است.

 

زن ایرانی جدید: از این مغازه به آن مغازه شوهر بیچاره خود را می‌برد.

 

شب ساعت ۱۹

زن ایرانی قدیم: سفره شام را انداخته و شوهر را برای خوردن شام دعوت میکند.

 

جدید: هنوز در حال خرید است.

 

شب ساعت ۲۰

زن ایرانی قدیم: در حال شستن ظروف شام ، کنار حوض خانه است.

 

زن ایرانی جدید: کماکان در حال خرید است.

 

شب ساعت ۲۱

زن ایرانی قدیم: در حال چاق نمودن قلیان آقای همسر میباشد.

 

زن ایرانی جدید: در رستوران ، پیتزا میل می‌فرمایند.

 

شب ساعت ۲۲

زن ایرانی قدیم: رختخواب ها را پهن کرده است برای خوابیدن . در حال ریختن گل سرخ روی متکای آقای خانه است تا خوش بو شود.

 

زن ایرانی جدید: در حال غرغر کردن بر سر وضعیت ترافیک است.