سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ ناراحتی مدیر هتل کوبورگ!


آیدین سیار سریع در روزنامه قانون نوشت:

در روزهای اخیر «بالکن» نقش پررنگی در مذاکرات هسته‌ای داشته است. یعنی وزرای خارجه تا می‌آیند روی بالکن که هوایی بخورند و نفسی تازه کنند خبرنگاران حاضر در محوطه هتل از پایین مثل «اون عقبیا» که معمولا در کنسرت‌ها حال می‌کنند هی فریاد می‌زنند و می‌گویند «آآآیِ ظریف آآآیِ ظریف». اصلا نمی‌گذارند این بندگان خدا دو دقیقه استراحت کنند. خبرنگار «بی قانون» از وین گفت وگوی بالکنی یکی از خبرنگارها با آقای ظریف را به این ترتیب گزارش داده است:

[تمام دیالوگ‌ها را با فریاد بخوانید!]

خبرنگار: آقای ظریــــــف؟
ظریف: با منـــــی؟
خبرنگار: بلــــــه!
ظریف: بگـــــو!
خبرنگار: مذاکرااااات چطــــور پیـــش میــــره؟
ظریف: چـــــی؟
خبرنگار: مذاکـــــرههه!!
ظریف: مصاحبــــهههه!؟ نهههه! مصاحبـــههه نمی‌کُنـــــم فعلا.
خبرنگار: باباااا مذااااکرههه!
ظریف: آهاااان ... مذااااکرههه ... فاصله زیاده الان! نمیشه!
خبرنگار با عجله به همکارش که کنارش ایستاده می‌گوید: توییت کن ظریف میگه فاصله بین طرفین زیاد شده و توافق صورت نمی‌گیره.
خبرنگار: به نظررررر شمااااااا فاصله‌هاااا تا دوشنبههههه کاهش پیدااااا می‌کنههههه؟
ظریف: تا دوشنبهههههه؟
خبرنگار: آآآآرهههه!
ظریف: چی میگیییی توووو؟ میگمممم فاصله از اونجااااا تا بالکنننن زیادهههه! صداااام نمی‌رسهههه!
خبرنگار: آهااااان آهااااان
خبرنگار به همکارش می‌گوید: گند زدیم آبم قطعه! سریع توئیت رو پاک کن!
همکار خبرنگار که در میان سر و صدای اطراف هتل جمله را خوب نشنیده می‌نویسد: فاصله‌ها زیاد نیست اما آب قطع است.
ظریف: فاصلههه من از شمااااا زیاااادههه حررررف می‌زنیییییم شبیههه سخنرانیییی‌هااااای آقااااای احمدی نژاااااد میشههههه!
در این لحظه جان کری که توییت خبرنگار را دیده بود با عصا زیر بغل لنگان لنگان می‌آید پیش خبرنگارها و از پایین فریاد می زند:
 Hey arithmetic man!  
ظریف به خبرنگار: چییییی مییییگهههه این کرییییی؟
خبرنگار: میگههه آهای مرددد حسااااابی!
کری ادامه می‌دهد: چییییی میگیییی برااااای خوددددت فااااااصلهههه‌هااااا زیاااااااد شدددده؟
ظریف: سوءتفاااااهمم شده! من گفتمممم فااااصلههه تا بالکننن زیااااده!
کری: به هرحااااال لاوروووووف ناراااااحت شــــــُد برگششششت روووووسیهههه!
ظریف: چیکااااار کنمممم؟ به پانکراااااسِ صالحییییی که ناراااااحت شد! منتظر بهانه‌اس برگرده مسکو.
لوران فابیوس در بالکن کناری ظاهر می‌شود. عصبانی شده و می‌گوید: آقاااا چرا کسی به من نمیگهههه آب قطعهههه؟ من بااااید از تووووییترررر خبرنگاراااا بفهمممم؟ چرا هیچکس منو در جریااااان نمیذاااااره؟ الان اگه می‌رفتمممم دستشویییییی و دیگه بر نمی‌گشتمممم کی پااااسخگووو بووود؟
فابیوس به حالت قهر به اتاقش بر می‌گردد.
کری به خبرنگار: این واقعا فکر می‌کنه آدم مهمیه‌ها.
ظریف از صالحی که درکنارش روی بالکن ایستاده می‌پرسد: آب قطع شده؟
مدیر هتل کوبورگ هم به میان خبرنگاران می‌آید و با فریاد می‌گوید: باباااا سر ظهررررره! اینقدررر دااااد نزنیننن! مسافرااا داررررن استراحتتتت می‌کنن! مشتری رو نپروووونین دیگههه!
ظریف: هیچ گااااه یک ایرااااانی راااا تهدید نکننننن!
کری: میگن آب قطع شده! بگم بیارن دبه‌ها ره؟  
مدیر هتل: نه بابا آب وصله به خدا.
ظریف: آقااااای خبرنگااااااار! چرااااا خبر کذب پخششش می‌کنیییی؟؟ درستشششش کنننن!
در همین لحظه فدریکا موگرینی که کت صورتی‌اش را پوشیده و موهایش را هم عروسکی شانه کرده می‌آید روی بالکن اتاقش. خبرنگاران فریاد می‌زنند «موگرینی! موگرینی!» و به زیر بالکن او می‌شتابند و جان کری با عصا به دنبالشان به سمت موگرینی می‌دود. فریادهای ظریف که به خبرنگار می‌گفت خبر را تصحیح کن بین همهمه موجود گم می‌شود.


ویدیو مرتبط :
هتل شیطان وین! هتل کوبورگ! محل مذاکرات هسته ای!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش طنز مدیر گوگل به طرح "گوگل ارث اسلامی" ایران



گوگل ارث اسلامی,گوگل ارث اسلامی ایران,طرح گوگل ارث اسلامی

 واکنش طنز مدیر گوگل به طرح "گوگل ارث اسلامی" ایران: می خواهند اسرائیل را حذف کنند

با کاهش قیمت گوشی های هوشمند موبایل در چند سال آینده، صدها میلیون نفر از انسان ها در کشورهای دارای حکومت های تندرو، گوشی های ساده خود را با گوشی های هوشمند متصل به اینترنت تعویض می کنند.در این وضعیت، نظرات برجسته شهروندان این کشورها را خواهیم شنید.

مدیرعامل شرکت گوگل در آمریکا در واکنشی طنز آمیز به برنامه های ایران برای راه اندازی "گوگل ارث اسلامی" و "اینترنت حلال" گفت: "ایران می خواهد اسرائیل را نقشه هایش در اینترنت حلال محو کند."

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه الاقتصادیه چاپ ریاض، "اریک اشمیت" که در نشستی در واشنگتن سخن می گفت؛ افزود: برخی اقدامات از جمله برنامه ایران برای داشتن «اینترنت حلال» نشان می دهد که چگونه سران برخی کشورها تلاش می کنند همزمان که تکنولوژی را در اختیار داشته باشند؛ آن را از دسترس شهروندان خود خارج کنند.

مقامات ایرانی از جمله علی آقامحمدی معاون معاونت اقتصادی ریاست جمهوری و "محمد حسن نامی" وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قبل از این از راه اندازی اینترنت حلال و سایت گوگل ارث اسلامی در آینده نزدیک خبر داده بودند.

مدیرعامل گوگل در بخش دیگری از سخنانش نیز گفت: با کاهش قیمت گوشی های هوشمند موبایل در چند سال آینده، صدها میلیون نفر از انسان ها در کشورهای دارای حکومت تندرو، گوشی های ساده خود را با گوشی های هوشمند متصل به اینترنت تعویض می کنند.

وی با اشاره به محدودیت های و فیلترهای دولت کره شمالی علیه استفاده از اینترنت افزود: هنگامی که این اتفاق روی دهد با تعجب، نظرات برجسته شهروندان این کشورها را خواهیم شنید به شکلی که قبل از این روی نداده بود.

اشمیت ادامه داد: ولی دولت های آنها مانند دولت های ما نیستند. در این وضعیت ، کشورهایی که پایه های اینترنت خود را براساس فیلتر کردن ایجاد می کنند با حداکثر توان خود تلاش می کنند تا هر جریانی علیه خود را متوقف کنند. آنها به اقداماتی مانند محدودیت آزادی بیان و تجمع ها    دست می زنند اما در نهایت به این نتیجه می رسند که انجام این اقدام به صورت گسترده و همه جانبه و آن طور که آنها می خواهند غیرممکن است.

او چند ماه پیش نیز به کره شمالی سفر کرد و از شیوه استفاده از کامپیوتر و اینترنت در این کشور نیز آگاه شد.

وی پیش بینی کرد: این انقلاب موبایلی در 5 یا 10 سال آینده به داستان اصلی در 57 درصد از ساکنان جهان که در سایه حکومت های سلطه گر زندگی می کنند تبدیل می شود.

او در نشست "چتر بزرگ" در واشنگتن سخن می گفت. هدف از سلسله نشست های چتر بزرگ که توسط گوگل برگزار می شود؛ بررسی "آزادی بیان در عصر دیجیتال" عنوان شده است.

مدیرعامل گوگل که قبل از این فکر می کرد کره شمالی بدترین جای کره زمین از نظر دسترسی به اینترنت است اما این جایگاه را به اریتره هم اختصاص داد و درباره کودتای ژانویه گذشته در این کشور  گفت: فکر کنید که چگونه مردم بیچاره اریتره از بقیه جهان جدا هستند. مسؤولان سانسور و کنترل، کار خود را با موفقیت بالا انجام دادند تا جایی که تنها بیانیه ای که از کشور اریتره خارج شد این بود که می گفت هیچ کودتایی روی نداده است. در صورتی که کودتایی رخ نداده چرا چنین چیزی را مطرح می کنید؟

 

گوگل ارث اسلامی,گوگل ارث اسلامی ایران,طرح گوگل ارث اسلامی

 اشمیت همچنین گفت: وقتی شهروندان کشورهای دارای حکومت تندرو به امکان اتصال به اینترنت دست می یابند به احتمال بسیار، زندگی در این کشورها قبل از این که راحت تر شود؛ سخت خواهد شد.

او قبل از این هم در نشستی، در پاسخ به سوالی درباره اینکه به نظر او کدام کشور، بهترین اینترنت را دارد به شوخی جواب داده بود: "ایران"./عصرایران