سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

طنز؛ زلزله بیاد چی بپوشیم؟


آقا ما خودمون الان اگه یه مهمون بخواد بیاد خونه مون آمادگی نداریم چه برسه به زلزله. به نظر من آدم باید فرهنگ و شعور داشته باشه و بی خبر و سرزده جایی نره.





مجله خط خطی - حسن غلامعلی فرد: من «مهوش برندپوش» هستم. می خواستم بگم من از مسئولین خیلی رضایت دارم که اعلام کردن «هشتاد و پنج درصد تهرانی ها در مقابل زلزله ی احتمالی آمادگی ندارند» آقا ما خودمون الان اگه یه مهمون بخواد بیاد خونه مون آمادگی نداریم چه برسه به زلزله. به نظر من آدم باید فرهنگ و شعور داشته باشه و بی خبر و سرزده جایی نره.

زلزله هم بهتره که آدم باشه و قبلش یه خبری بده، مثلا چند تکون کوچولو بده که بفهمیم داره میاد تا لااقل بتونیم یکم خودمون رو آماده کنیم. راستی من اگه الان بپرسم وقتی زلزله میاد چی بپوشیم خیلی ضایعه!؟ بعشدم اگه بپرسم اون پونزده درصد دیگه فازشون چیه اینم ضایع اس؟

سلام علیک بنده خواستم خدمت تون عرض کنم که به شدت با حرف های خانم مولاوردی که فرموده اند «منع و محدودیتی برای استفاده از رنگ ها در پوشش بانوان وجود ندارد» موافقم و واقعا راضی هستم از این حرف شون. من خودم بارها و بارها به دختر خانوم های فامیل گوشزد کردم که واقعا تنوع رنگ خیلی زیاده. مثلا همین رنگ مشکی به نظرم کلی تنوع داره. ما توی علم رنگ شناسی بیست نوع رنگ مشکی داریم مثل مشکی لاجوردی، مشکل چمنی، مشکی پوس پیازی و غیره. البته منظورم وقتیه که سایه افتاده روشون! به نظر من وقتی این همه تنوع توی این رنگ هست پس منع و محدودیتی هم توی استفاده ازش نیست.

زلزله بیاد چی بپوشیم؟

اینجانب خواستم اعلام کنم که به شدت یعنی به شدت هرچه تمام از آقای زریبافان راضی هستم که گفته «بعید است احمدی نژاد برگردد، به صلاحش هم نیست» بنده خواستم از طریق همین تریبون از ایشان تشکر کنم که جماعتی را از نگرانی رهانیدند. به نظر من نه تنها به صلاح خودشان نیست بلکه کلا به صلاح کل کهکشان راه شیری و حومه هم نیست بنده خودم و همه خانواده وقتی شنیدیم که قرار است ایشان برگردد چهار ستون بدن مان لرزید. اصلا چهار تا بلیط هواپیما هم خریداری کردم که دسته جمعی برویم سواحل نیلگون خلیج فارس و به همراه تنی چند از دلفین ها خودکشی دسته جمعی کنیم. تازه ما که مغز درست و حسابی هم نداریم، ببین آنهایی که مغز داشتند با شنیدن این خبر چندتاشون فرار کردن!

من «دال. وا. پس» هستم از نقطه ای نامعلوم تماس می گیرم. من می خواستم عرض کنم که از آقای اصغرزاده کاملا رضای و خوشنود هستم که فرموده «اگر روحانی با افراطی ها مذاکره کند افکار عمومی را از دست خواهدداد.» البته به نظر من افکار عمومی زیاد مهم نیست و چیزی که ارجحیت دارد افکار خصوصی ست. همین که رییس جمهور متوجه بشوند ما دلسوز و دلواپس ایشان هستیم خودش بسیار مهم است و ایشان باید ما را به عموم مردم ترجیح دهند! به هر حال از ما گفتن بود.

آقا سلام علیکم. ببخشید مزاحم شدم بنده آمده ام از حرف های آقای هاشمی که گفته «اگر تدبیر و عقل بر تصمیم گیری های جهانی حاکم بود شاهد افزایش تروریسم جهانی نبودیم» ابراز رضایت کنم و بهشون دست خوش بگم. فقط یه پیشنهاد کوچولویی هم داشتم و اونم اینه که اگه بشه ایشون این پیشنهاد رو به مسئولین خودمون هم بدن بلکه هم ما یکم سطح زندگی مون رشد کنه هم جهانیان بفهمن تدبیر و عقل یعنی چی. خیلی ممنونم

سلام علیک. من شنیدم که آقای رفسنجانی گفته «نقدینگی بانکها برای کشور خطرناک است». اولا من خیلی از شنیدن این خبرها استقبال می کنم. ثانیا از همینجا اعلام آمادگی می کنم که من و دار و دسته ام برای خالی کردن بانکها از این نقدینگی های مضر حاضریم هر کاری بکنیم. فقط کافیه مسئولان دست ما رو باز بذارن و دزدگیرها رو خاموش کنن. دم شما گرم. کریم دست قیچی هستم از سرآسیاب.

بنده هم می خواستم به نوبه ی خودم از حرف های آقای رفسنجانی که در پاراگراف بالا آمده اعلام رضایت کنم و از طریق همین تریبون به همه ی آن بدخواهانی که به بنده و دوستانم تهمت اختلاس زدند عرض کنم که حالا فهمیدید چرا ما چندین هزار میلیارد را برداشتیم و بردیم و خوردیم؟ ما به عنوان سربازهای مملکت خودمان را قربانی کردیم و نقدینگی را کمی پایین آوردیم که اوضاع خطرناک نشود وگرنه الان توی کانادا که ما زندگی درست و حسابی ای نداریم! خیلی سخت می گذره اینجا بهمون! با تشکر، خاوری هستم از خارج!

اینجانب خواستم بگویم که از حرف های رییس شورای رقابت کاملا خرسندم. ایشان اعلام کرده که «دنا خودروی جدیدی نیست بلکه ارتقا یافته ی سمند است» به نظر اینجانب اگر رییس شورای رقابت کمی دیدشان را گسترش بدهند متوجه خواهندشد که الباقی خودروهای ساخت داخل هم خودروهای جدیدی نیستند و صرفا ارتقا یافته ی پیکان و پراید و پژو و رنو هستند. فقط من نمی دانم  چرا قیمت ها شان اینقدر زیاد ارتقا پیدا می کند و مثلا ما با همین پولی که بابت سورن یا دنا می دهیم می توانیم در خارج لامبورگینی و فراری و پورشه بخریم.

شنیده ام که آقای نوبخت گفته «کاهش قیمت نفت بر روند توسعه ی ایران تاثیری ندارد» خواستم بگویم که خیلی از ایشان راضی هستم که دارند سعی می کنند صورت هشتاد میلیون ایرانی را با سیلی سرخ نگه دارند. البته به نظر من کاهش قیمت نفت بر روند توسعه تاثیری ندارد چون اساسا توسعه ای در کار... (به علت نقص چاپگر بقیه ی این متن در دسترس نیست!)


ویدیو مرتبط :
فصل سرما چی بپوشیم چی نپوشیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(طنز) احمدی‌نژاد آمد، چی بپوشیم؟



اخبار,اخبار اقتصادی ,دریافت یارانه نقدی

 

 اخبار اجتماعی - (طنز) احمدی‌نژاد آمد، چی بپوشیم؟

امتحانات میان‌ترم صفحه طنزانه/ استفاده از ماشین حساب، جزوه و کتاب ممنوع است و به منزله انصراف از دریافت یارانه نقدی خواهد بود.

1) با توجه به خبرسازی بعضی رسانه‌ها مبنی بر این که احمدی‌نژاد دارد تیم جمع می‌کند، احمدی نژاد دارد گرم می‌کند، احمدی‌نژاد دارد لخت می‌شود (مسلما جهت ورود به زمین) و... سوال اساسی‌ای که برای ما ایجاد شده این است که وقتی احمدی‌نژاد آمد ما چی بپوشیم؟

الف) سوئیشرت، چون کلاه دارد و می‌توانیم موقع حرف زدن احمدی نژاد در مجامع جهانی کلاه را بیاوریم روی صورت تا شرمندگی‌مان معلوم نشود.
ب) جلیقه ضد گلوله، ضد تورم، ضد افسردگی، ضد شوره، ضد بارداری حتی!
ج) چیز زیادی نپوشیم بلکه فکر کند بد موقع مزاحم شده و دوباره برود!
د) گزینه قبلی واقعا احمقانه بود. این احمدی‌نژادی که ما می‌شناسیم می‌ماند تا آخر نگاه می‌کند، فیلم می‌گیرد و در صورت لزوم پخش می‌کند!

2) با توجه به تیتر یک سایت خبری با عنوان «الناز شاکردوست در میان گل‌ها چه می‌کرد + عکس» که روز گذشته در جست‌وجوگرهای هوشمند خبری در صدر اخبار قرار گرفته بود، در آینده باید شاهد چه تیترهایی باشیم؟
الف) بازیگر مرد محبوب و مجری زن معروف پشت درخت‌ها چه می‌کردند؟ + فتوشاپ
ب) راننده کامیون معروف با یک شیشه نوشابه خانواده خالی لای بوته‌ها چه می‌کرد؟
ج) کیهان: زیباکلام در میان خار مغیلان چه می‌کرد؟ + افشای روابط مشکوک زیباکلام با خار مغیلان/ مغیلان: شکایت می‌کنم. زیباکلام مگر خودش خار، مادر ندارد؟
د) آرمان: آیت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس تشخیص مصلحت نظام در میان گل‌ها چه می‌کرد؟ او که خودش گل بود.

3) با عنایت به این که ابراهیم حاتمی‌کیا به تازگی گفته ده نمکی غریب‌الغرباست، به نظر شما ده‌نمکی واقعا چی چی‌الچی چیاست؟
الف) قریب القربا
ب) حریف الرقبا
ج) رفیق الرفقا
د) ضعیف الضعفا
ه) هویج الچمقا

4) با توجه به این که نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی از عزم نمایندگان برای تهیه طرحی جهت تشکیل وزارتخانه ازدواج خبر داده فکر می‌کنید کدام نماینده با چه روشی جوانان را به ازدواج ترغیب می‌کند؟
الف) حمید رسایی، با افشای اسناد و مدارکی از زوایای پنهان و تاریک زندگی جوانان، آنها را تشویق و در نهایت تهدید به ازدواج می‌کند!
ب) کوچک‌زاده، کار خاصی انجام نمی‌دهد. اصلا آدم کوچک زاده را می‌بیند دلش می‌خواهد ازدواج کند.
ج) زاکانی، با این شیوه که هر جوانی ازدواج نکند فتنه‌گر است.
د) آقا می‌گم اصلا چه کاریه که همه چیز ما دولتی بشه؟ دیگه انصافا ازدواج رو بسپارید به بخش خصوصی! فردا اگه این مسئله ازدواج دولتی شد و مردم به سمت خواسته‌های اتحادیه اروپا متمایل شدند، نیایید بگویید چرا نگفتی! دیگه از ما گفتن بود.

اخبار اجتماعی - روزنامه قانون