سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

شکار ماهی ناشناخته با تور صیادی +عکس


یک ماهیگیر تایلندی یک نوع ماهی روشن مارماهی مانند صید کرده است که انگار ترکیبی از چند گونه دریایی است.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: یک ماهیگیر تایلندی یک نوع ماهی روشن مارماهی مانند صید کرده است که انگار ترکیبی از چند گونه دریایی است.

فرستنده این پست در فضای مجازی ادعا کرده که این ماهی مارماهی مانند در تایلند صید شده است و از بینندگان خواسته است تا بگویند آن چگونه موجودی است.

این فرستنده به جای جواب گرفتن از کامنت های فضای مجازی به موج اعتراض آنان برخورد و گفته شده بود که به جای فیلم و عکس گرفتن از این ماهی باید آن را به آب باز می گرداند.

شکار ماهی ناشناخته در تور صیادی +تصاویر


ویدیو مرتبط :
صیادی که شکار خود را مرده پیدا کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکار بزرگترین ماهی آمریکای شمالی+عکس


یک زوج انگلیسی موفق شدند ماهی بزرگی را که 12 فوت طول و 1100 پوند وزن داشت، شکار کنند.

 
 
 
 
صبح بخیر: یک زوج انگلیسی موفق شدند ماهی بزرگی را  که 12 فوت طول و 1100 پوند وزن داشت، شکار کنند. این ماهی شاید بزرگترین ماهی باشد که تا به حال در آمریکای شمالی شکار شده است.

مایکل اسنل، 65 ساله، و همسرش مارگارت، طی سفر خود به بریتیش کلمبیا، کانادا، این ماهی غول پیکر را شکار کردند. آنها می گویند که بعد از 1 ساعت و نیم تلاش و کوشش، بالاخره توانستند ماهی بزرگ را به ساحل بیاورند.

آقای اسنل می گوید "وقتی متوجه شدم که چیزی به قلاب گیر کرده است، هرگز فکر نمی کردم چنین ماهی بزرگی باشد. حدود 45 دقیقه طول کشید تا حتی سطح بدن ماهی را ببینم. این یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات زندگی  من بود."
البته خانم و آقای اسنل پس از چند دقیقه ماهی را به دریا بازگرداندند.