سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سه چرخه سواری مهیج در جنگل برفی!


سه چرخه سواری مهیج در جنگل برفی!


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی



ویدیو مرتبط :
سه چرخه سواری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم:سه‌چرخه‌سواری کودک در بزرگراه


بزرگراه، محلی برای حرکت خودروها است و معمولا برای افزایش سرعت تردد ساخته می شود از این رو خودروها نیز با سرعت بالایی در بزرگراه ها حرکت می کنند.

باشگاه خبرنگاران:بزرگراه، محلی برای حرکت خودروها است و معمولا برای افزایش سرعت تردد ساخته می شود از این رو خودروها نیز با سرعت بالایی در بزرگراه ها حرکت می کنند.

یکی از قوانین راهنمایی و رانندگی که تقریبا در تمام دنیا وجود دارد ممنوعیت حضور افراد پیاده یا وسیله های نقلیه کند درون بزرگراه است زیرا این وسایل باعث بروز تصادف شده و حضورشان جان همه را به خطر می اندازد. 

چندی پیش افرادی که در بزرگراه پرتردد "نیوتاون" در حال رانندگی بودند با صحنه ای بسیار عجیب روبرو شدند که آن هم حضور یک پسر بچه آن هم با سه چرخه در میان بزرگراه بود. 

این اتفاق که در شهر ریودوژانیرو رخ داد باعث شد تا این کودک به یک شهرت جهانی دست پیدا کند. این گودگ 8 ساله که نامش فاش نشده است حضور درمیان بزرگراه را جالب ترین بازی زندگی خود دانسته است. 

نکته جالب که می توانید در این فیلم نیز مشاهده کنید تکرار این حرکت توسط پسر بچه است که سه بار دیگر از بالای یک بزرگراه به پایین حرکت می کند. در ادامه میتوانید فیلم کامل حرکات او را مشاهده کنید.