سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سنگ آسمانی مرموز و فوق العاده زیبا+عکس


وقتی این سنگ آسمانی به سطح زمین برخورد کرد، زیبایی که درون آن نهفته بود قابل مشاهده نبود. ولی وقتی شکافته شد صحنه ای بی نظیر و خیره کننده را در برابر چشم ناظران قرار داد.

 
 
 

صبح بخیر: وقتی این سنگ آسمانی به سطح زمین برخورد کرد، زیبایی که درون آن نهفته بود قابل مشاهده نبود. ولی وقتی شکافته شد صحنه ای بی نظیر و خیره کننده را در برابر چشم ناظران قرار داد. در داخل این سنگ، کریستال هایی شفاف و طلایی رنگ از جنس نوعی ماده معدنی قرار داشت که به آن اولوین گفته می شود. ساختاری کندویی شکل از جنس نیکل این کریستال ها را پوشانده بود.



به گزارش صبح بخیر این سنگ آسمانی بسیار کمیاب در سال 2000 در بیابان گوبی چین کشف شد. این سنگ که تقریباً هم وزن یک اتومبیل است، حالا به قطعاتی تقسیم شده که وقتی در برابر نور آفتاب قرار می گیرند مثل شیشه می درخشند.

انتظار می رفت بزرگترین قطعه این سنگ در مزایده ای که در سال 2008 برگزار شد به قیمت 2 میلیون دلار به فروش برسد ولی این قطعه هنوز فروخته نشده است.



گفته می شود که این سنگ ها حدود 4.5 میلیارد سال پیش به هنگام شکل گیری منظمومه شمسی به وجود آمده و تنها تعداد بسیار کمی از آنها در حین پیمودن جو زمین سالم مانده اند.




ویدیو مرتبط :
سقوط شهاب سنگ مرموز!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چشم انداز دریاچه های فوق العاده زیبا / عکس


چشم انداز دریاچه های زیبا