سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

سالم ترین ماشین دنیا


صاحب آن تا‌كنون بیش از یك‌میلیون‌و600 هزار كیلومتر با آن رانندگی كرده است




یك معلم بازنشسته كه در سال 1965 این خودرو را خریده است، هنوز هم بعد از 4دهه با آن رانندگی می‌كند و تا‌كنون بیش از یك میلیون و 600 هزار كیلومتر با آن راه پیموده است.

باب لوكاس این ماشین فورد را در آن زمان به قیمت 3 هزار دلار خرید و خودش هم نمی‌داند چه طور توانسته است با آن بیش از 6/1 میلیون كیلومتر رانندگی كند. كیلومتر شمار این خودرو با هر بار پیمودن160‌هزار كیلومتر صفر می‌شود و باب تا‌كنون 10 بار این كار را انجام داده است. با وجود این، این مرد اعلام كرده، تا‌كنون ماشینش در طول این 45 سال خراب نشده است.

تا‌كنون خیلی‌ها برای خرید این خودرو پیشنهادهای وسوسه‌كننده داده‌اند اما صاحب آن به هیچ‌وجه حاضر نیست از آن جدا شود. باب در این‌باره گفت: «من به‌خوبی از این خودرو مراقبت كردم و به همین دلیل حتی یك‌بار هم خراب نشده است. تنها مشكلی كه من تا‌كنون با این ماشین پیدا كرده‌ام، این بود كه یك‌بار بنزین آن در راه تمام شد كه آن هم خودم مقصر بودم. اگر شما هم می‌‌خواهید تا ده‌ها سال پشت ماشین خود رانندگی كنید، باید خوب راندن را بیاموزید و به كوچك‌ترین علائم خودرو توجه داشته باشید. این كار تا حد زیادی از خراب شدن ماشین پیشگیری می‌كند.»


ویدیو مرتبط :
کلیپی از برخورد شهاب سنگ به ماشین و سالم موندن ماشین!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جالب ترین ماشین عروس های دنیا



 

 

ماشین عروس

 

 

در این مجموعه نمونه هایی از جالب ترین ماشین عروس های دنیا وجود دارد امیدواریم با دیدن آن شما نیز ایده بگیرید.

 

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس

 

ماشین عروس