سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زیبایی حیرت آور آبشار رنگین کمانی +عکس


آبشار بریدالویل در پارک ملی یوسیمیتی، 200 متر ارتفاع دارد و منظره ای خارق العاده ایجاد کرده است.





صبح بخیر: آبشار بریدالویل در پارک ملی یوسیمیتی، 200 متر ارتفاع دارد و منظره ای خارق العاده ایجاد کرده است.



به گزارش صبح بخیر به نقل از دیلی میل در شرایط خاص این آبشار باشکوه تبدیل به یکی از جالب ترین جاها برای عکاسی می شود. زیرا اگر میزان بخار و نور مناسب باشد، رنگین کمان شگفت انگیزی شکل می گیرد که هر عکاسی آرزو دارد از آن عکسبرداری کند.



این پدیده باشکوه فقط چند دقیقه طول می کشد، زیرا نور آفتاب پشت ارتفاعات اطراف پنهان می شود. به همین دلیل است که خانم می شو، عکاس صبوری که این تصاویر را شکار کرده است، می گوید عکسبرداری از این پدیده زیبا، ارزش انتظار کشیدن را داشت.







ویدیو مرتبط :
قدرت و زیبایی حیرت آور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمل زیبایی حیرت آور دو خواهر +عکس


تصاویری شگفت انگیز از تغییر خواهران دوقلو پس از عمل زیبایی در کره جنوبی که با پزشک خود در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده اند.

روزگارنو: تصاویری شگفت انگیز از تغییر خواهران دوقلو پس از عمل زیبایی در کره جنوبی که با پزشک خود در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده اند.