سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زوج آسمان‌خراش! +عکس


وین و لوری هالکوییست بلندترین زن و شوهر زنده جهان هستند.این دو در استاکتون کالیفرنیا زندگی می کنند.

نامه نیوز: وین و لوری هالکوییست بلندترین زن و شوهر زنده جهان هستند.این دو در استاکتون کالیفرنیا زندگی می کنند.هر دوی آنها قدی برابر با ۴۰۷٫۴ سانتی متر دارند که قد وین برابر است با ۲۰۹ سانتی متر و قد همسرش رونی برابر است با ۱۹۸ سانتی متر و فرزندی نیز ندارند.رکورد قبلی بلندترین زن و شوهر زنده جهان متعلق بود به زن وشوهر انگلیسی به نام های کیشا و ویلکو ون کلیف بولتون که هر دو قدی برابر با ۴۰۴٫۷ سانتی متر داشتند.

بلند ترین زوج جهان +عکس

بلند ترین زوج جهان +عکس


ویدیو مرتبط :
آسمان خراش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قبرستان در میان آسمان خراش چینی +عکس



قبرستان در میان آسمان خراش چینی +عکس
به تازگی در منطقه یک قبرستان قدیمی در "تایوآن" چین پروژه های ساختمانی در حال انجام است و بسیاری از مردم قبرهایشان را به این شرکت فروخته اند تا آن ها به کارشان ادامه دهند اما تنها یک خانواده اجازه این کار را نداده است.
این قبر که مربوط به سال 2004 است در میان یک آسمان خراش قرار دارد و خانواده فرد صاحب قبر اجازه تخریب آن را تا به حال به این شرکت ساختمانی نداده اند.

قبرستان قدیمی,اخبار,اخبار گوناگون

این شرکت ساختمانی نیز برای اینکه کارش عقب نباشد تنها این قبر رها کرده است و دور آن را گودبرداری کرده و در حال ساخت آسمان خراش است.
این قبر که بعد از گود برداری ارتفاعی نزدیک به 10 متر پیدا کرده است این روزها کار ساختمان سازی را در این منطقه مختل کرده است و همچنین باعث شده تا افراد زیادی برای دیدن این صحنه جالب به این منطق سفر کنند.
به نظر می رسد چین کشوری است که مردم آن بسیار سخت با شرکت های ساختمانی کنار می آیند. چندی پیش در این کشور یک خانه در میان اتوبان جا مانده بود و این بار یک قبر در محل ساختمان سازی همچنان باقی مانده است.

قبرستان قدیمی,اخبار,اخبار گوناگون

قبرستان قدیمی,اخبار,اخبار گوناگون

باشگاه خبرنگاران