سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زندگی انسان ها روی صدف ها +عکس


پیدا کردن صدف در ساحل شاید گاهی آسان و گاهی سخت باشد ولی پیدا کردن آن در روستای کوچک "Joal-Fadiouth" کاری بسیار آسان است.

باشگاه خبرنگاران: یک از زیبایی های ساحل دریا صدف ها هستند که معمولا هر فردی را در هر سنی مجذوب خود می کند. کودکان دوست دارند صدف ها را جمع کرده و با آن ها بازی کنند و بزرگترها نیز بازی و پیدا کردن صدف های جالب را دوست دارند.

پیدا کردن صدف در ساحل شاید گاهی آسان و گاهی سخت باشد ولی پیدا کردن آن در روستای کوچک "Joal-Fadiouth" کاری بسیار آسان است و اصلا نیازی به تلاش نیست زیرا هر جایی را نگاه کنید با صدف رو برو خواهید شد.









این روستای کوچک که در اصلا در یک جزیره در نزدیکی سنگال قرار گرفته است تقریبا روی کوهی از صدف بنا شده است. تعداد صدف های این جزیره به قدری زیاد است که مردم از آن در ساخت خانه های خود استفاده می کنند.

در این روستا دیوار خانه ها از صدف است و خیابان ها از صدف ساخته شده است و برخی از مغازه ها حتی دکوری تمام صدفی برای خود درست کرده اند. میلیون ها صدف این جزیره هر روز هزاران گردشگر را به خود جذب می کند و حالا به منبع درآمدی برای روستاییان هم تبدیل شده است.

یکی از نکات جالب در این روستا قبرستان عجیب آن است که خود به یک محل گردشگری تبدیل شده است. قبرستان این روستا تماما با صدف پوشیده شده است و حتی سنگ قبر ها نیز از صدف ساخته شده اند که فضایی خاص به آن داده است.


ویدیو مرتبط :
تشریفات عروسی صدف خدمات مجالس صدف برگزاری مراسم صدف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودرویی که با انسان زندگی می کند +عکس



خودرویی که با انسان زندگی می کند +عکس

خودرو یک وسیله نقلیه ساده است که بسیاری از خانواده ها دارند. عده ای با خودروی خود بیار صمیمی هستند و عده ای تنها به چشم چند تکه آهن به آن نگه می کنند.

خودرو همیشه به شکل یک وسیله دیده شده است و انسان ها با خودرو ارتباط برقرار نمی کنند زیرا خودروها احساس ندارند اما در آینده ای نزدیک خودروها هم می توانند جان داشته باشند.

 

طراحان چندی است به دنبال آن هستند تا یک خودروی با احساس طراحی کنند. این خودرو می تواند انسان ها را درک کرده و صاحب خود را به خوبی بشناسد. تا به این روز چندین طراح ارائه شده است که بهترین آن ها "EQ" نام دارد.

عجیبترین خودرو,جالب ترین خودرو,خودروی جان دار

این خودرو به گونه ای ساخته می شود که هر دو عدد آن ها با یکدیگر مشابه نیستند زیرا هر کدام از این خودروها برای یک راننده خاص ساخته شده است  و مانند اثر انگشت می مانند و هر کدام آن ها متفاوتند.

 

این خودرو به گونه ای است که وقتی راننده وارد پارکینگ می شود، خودرو او را شناخته و درها را بار می کند سپس با نشستن روی صندلی همه اجزای خودرو برای رانندگی راحت آماده می شود . زمانی که دست راننده به فرمان میرسد ، خودرو با ضربان قلب او روشن می شود.

 

این خودرو همچنین راننده خود را درک می کند و با توجه به روحیات او که از روی چشمانش شناسایی می شود موسیقی های مختلف یا حتی سبک رانندگی را برای او تنظیم می کند. این خودرو اگر بفهمد شما ناراحت هستید نمی گذارد بیش از یک سرعت خاصی رانندگی کنید.

عجیبترین خودرو,جالب ترین خودرو,خودروی جان دار

"EQ" قرار است با دو موتور الکتریکی که روی چرخ های عقب سوارشده اند واراد بازار شود. تمام اجزای داخلی آن می تواند به وسیله صاحب خودرو تغییر پیدا کند، همچنین درون این خودرو بهترین لوازم به کار گرفته شده است تا راحتی راننده تضمین شود.

 

فرمان این خودرو همانطور که ضربان قلب را درک می کند می تواند انسان ها را در شرایط سالم قرار دهد برای مثال اگر شما خسته باشید و ضربان قلب پایین اید هوای تازه وارد کابین خودرو می کند. این خودرو طرحی برای سال های 2030 به بعد است.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

باشگاه خبرنگاران