سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

زامبی‌ها در خیابان های آمریکا


زامبی‌ها (zombie) موجودات ناخوشایند و مریض‌احوالی هستند كه با ظاهری ترسناك اغلب در فیلم‌های هالیوودی یا در بازی‌های كامپوتری دیده می‌شوند.

 زامبی‌ها (zombie) موجودات ناخوشایند و مریض‌احوالی هستند كه با ظاهری ترسناك اغلب در فیلم‌های هالیوودی یا در بازی‌های كامپوتری دیده می‌شوند.

 این هفته و در ادامه اعتراضات مردمی به سیستم اقتصادی آمریكا در نیویورك موسوم به جنبش "اشغال وال‌استریت" معترضین تصمیم گرفتند در اقدامی نمادین و جهت جلب نظر هر چه بیشتر با شكل و شمایلی شبیه به زامبی‌ها به خیابان بیایند!




ویدیو مرتبط :
پیدا کردن زامبی در خیابان های لوس سانتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدف از نصب این چراغ ها در خیابان های آمریکا چیست؟ + تصویر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هدف از نصب این چراغ ها در خیابان های آمریکا چیست؟ + تصویر

این چراغ ها می توانند بر روی شهروندان جاسوسی کنند، آن هم به صورتی که جورج اورول در بدترین کابوسش نمی توانست ببیند.

انتخاب : راشاتودی نوشت: خیابان های آمریکا شاهد نوع جدیدی از چراغ های خیابانی است.

این چراغ ها در استفاده از انرژی به صرفه است، دوام زیادی دارند و به صفحه های نمایش ال سی دی برای نمایش تبلیغات مجهز است.

آنها همچنین می توانند بر روی شهروندان جاسوسی کنند، آن هم به صورتی که جورج اورول در بدترین کابوسش نمی توانست ببیند.

بر اساس گزارش ای بی سی، قیمت هر کدام از این چراغ ها 3 هزار دلار است  و خیابان های دیترویت ، شیکاگو، پیتسبورگ و بزودی تمام شهرهای آمریکا به این چراغ ها مزین می شود.

این چراغ ها تعدادی برنامه های کاربری امنیتی دارد و هر کدام میکروپردازنده ی دارند که شبیه به ایفون است و بدون سیم قادر به برقراری ارتباط است.

هر کدام می تواند عکس بیاندازد و تعداد مردم را از طریق یک دوربین دیجیتال برای پلیس بشمارند. این چراغ ها قادر به ضبط گفتگوی رهگذران است.

ران هاوود، رئیس و بنیانگذار شرکت تولید کننده چراغ های جدید خیابانی می گوید: من پس از حملات یازده سپتامبر و طوفان کاترینا به فکر ساخت چنین وسیله ای شدم.

وی می گوید که هم اکنون در حال همکاری با سازمان امنیت داخلی برای افزایش امنیت مردم است./انتخاب