سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رویایی ترین شغل دنیا +عکس


یك هتل در مركز شهر هلسینكی پایتخت فنلاند یك شغل رویایی را به متقضیان پیشنهاد كرده است: امتحان كردن راحتی تمام اتاق ها در قبال دریافت دستمزدی مناسب.

جامجم آنلاین: یك هتل در مركز شهر هلسینكی پایتخت فنلاند یك شغل رویایی را به متقضیان پیشنهاد كرده است: امتحان كردن راحتی تمام اتاق ها در قبال دریافت دستمزدی مناسب.

به نقل از آتلانتیكو، این هتل فنلاندی شغلی رویایی را پیشنهاد داده است : امتحان كردن تمام اتاق های هتل و تایید راحتی آنها.

مالك این هتل در جستجوی یافتن یك فرد خواب آلود حرفه ای برای كاری به مدت 35 شبانه روز توانست متقاضیان بسیاری را از سراسر جهان جلب كند.

در واقع، تاكنون بیش از 800 نفر رزومه خود را برای دستیابی به این شغل رویایی برای مالك هتل فرستاده اند.

رویایی ترین شغل دنیا +عکس

تیو تیكا مالك هتل به خبرگزاری فرانسه گفت: گمان می كردم حدود 100 نفر متقاضی این شغل شوند اما در حال حاضر از سراسر جهان بیش از 800 تقاضا دریافت كرده ام. متقاضیان یك ماه برای فرستادن درخواست خود مهلت دارند.

این هتل فنلاندی كه به تازگی بازسازی شده در مركز شهر هلسینكی قرار دارد.

فردی كه برای این شغل انتخاب خواهد شد باید روزانه گزارشی  از كیفیت شبی را كه در اتاق هتل سپری كرده بنویسد و آن را روی سایت هتل قرار دهد.

تیو تیكا پیش از هرچیز در جستجوی فردی است كه از توانایی كافی در بیان محسنات برخوردار باشد تا گزارشی را كه می نویسد ارزش خواندن داشته باشد. علاوه براین فرد داوطلب باید دارای تجربه كافی در صنعت توریسم باشد.

همچنین آشنایی كامل به زبان انگلیسی لازم بوده و آشنایی با زبان فنلاندی یك امتیاز محسوب می شود. با این حال، تیكا در مورد دستمزد این شغل رویایی  صحبتی نكرده است.


ویدیو مرتبط :
سخت ترین شغل دنیا که بهترین شغل دنیاست هم هست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناکترین شغل دنیا +عکس



خطرناکترین شغل دنیا +عکس

شغل های بسیار زیادی در دنیا هستند که از آن ها به عنوان خطرناک ترین شغل های دنیا نام برده می شود اما شاید هیچ کدام از آن ها به اندازه شغل شنا در فاضلاب خطرناک نباشند.

هندی ها به انجام دادن کارهای بسیار عجیب عادت دارند و شغل های عجیب در کشورشان کم نیست و از میان آن ها می توان به مرتاض های هندی اشاره کرد.

این بار یک شغل بسیار عجیب، کثیف و خطرناک در این کشور پیدا شده است که توجه افراد بسیاری و همچنین سازمان های بهداشت جهانی را به خودش جذب کرده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

افرادی که در این شغل کار می کنند باید در فاضلاب های کثیف شهر شنا کنند و به دنبال وسایل مختلف بگردند. این غواصان بدون هیچ گونه پوشش خاصی وارد فاضلاب می شوند.

نکته اصلی در شغل این افراد ناسالم بودن آن است چرا که آمار نشان می دهد 70 درصد از افرادی که به این شغل مشغول هستند در هنگام کار می میرند. آمارهای دیگر حاکی از آن است که در 6 هفته گذشته 61 نفر جان خودشان را از دست داده اند./باشگاه خبرنگاران