سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

رقص یا جنگ؟! +عکس


بر اساس گزارش های رسیده از "دیلی تایمز" چاپ انگلستان، فیلمبردار نامدار روسیه به نام "آندری گودکوف" اخیرا در منطقه حفاظت ملی ماسایی مارا در کنیا، صحنه هایی را از رقص دو زرافه با گردن های بلندشان، عکاسی کرده است.

رادیو چین: بر اساس گزارش های رسیده از "دیلی تایمز" چاپ انگلستان، فیلمبردار نامدار روسیه به نام "آندری گودکوف" اخیرا در منطقه حفاظت ملی ماسایی مارا در کنیا، صحنه هایی را از رقص دو زرافه با گردن های بلندشان، عکاسی کرده است. اما جانورشناسان می گویند، این رقص نیست بلکه زرافه ها در حال جنگیدن با یکدیگرند.

 رقص یا جنگ

رقص یا جنگ

در تصاویر آندری گودکوف دیده می شود که دو زرافه نر گردن خود را همزمان به یک سو حرکت می دهند، به طوری که بیننده تصور می کند آن ها در حال رقص هستند، در حالی که، این دو زرافه در حال جنگ سخت با یکدیگرند.

چنین صحنه هایی به ندرت در مراتع آفریقا به چشم می خورد.


ویدیو مرتبط :
عکس های جنگ ستارگان و انگری برد در جنگ ستارگان1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رقص اوباما و همسرش با جنگ ستارگان (+عکس)



باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا و همسرش میشل همراه با دروید R2-D2 و جنگاوران امپراتوری رقصیدند.

به گزارش اسپوتنیک،‌ رئیس جمهور امریکا و همسرش به این شکل روز "جنگ ستارگان " در روز چهارشنبه 4 ماه مه را برگزار کردند.

ویدئوی دیدار اوباما و قهرمانان فیلم "جنگ ستارگان "در صفحه کاخ سفید در فیسبوک منتشر شد. کاربران طی شش ساعت 2.3 میلیون بار این ویدئو را تماشا کردند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید