سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دوستی عجیب و جالب سگ و روباه! +عکس


جونیپر عاشق موس است و تمام روز سعی می کند تا جایی که ممکن است توجه او را به خود جلب کند.

صبح بخیر: «موس» ترکیبی از سگ شپرد استرالیایی از همان روزهای اولی که «جونیپر» به خانه آورده شد از او مراقبت می کند. آنها باهم غذا می خورند، باهم می خوابند و وقتی جونیپر اطراف موس است مثل یک دختربچه رفتار می کند. جونیپر عاشق موس است و تمام روز سعی می کند تا جایی که ممکن است توجه او را به خود جلب کند. روباه ها معمولا روی چیزهایی که می خواهند مال خودشان باشد یا فکر می کنند مال آنهاست می نشینند. موس هم خیلی وقت ها جایی برای نشتن جونیپر است! صاحب آنها می گوید: «خیلی وقت ها وارد اتاق می شوم و می بینم که موس با چهره ای عبوس دراز کشیده و جونیپر با لبخند روی او نشسته است.»

دوستی عجیب و جالب سگ و روباه!

دوستی عجیب و جالب سگ و روباه!

دوستی عجیب و جالب سگ و روباه!

دوستی عجیب و جالب سگ و روباه!

دوستی عجیب و جالب سگ و روباه!

دوستی عجیب و جالب سگ و روباه!

دوستی عجیب و جالب سگ و روباه!


ویدیو مرتبط :
دوستی عجیب با روباه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوستی عجیب یک سگ با ماهیان! +عکس


تصویری که می بینید بی شک شبیه یک صحنه بسیار عاطفی است که بین یک سگ . ماهیان حوضچه ای در هلند ایجاد شده است. خبرآنلاین: تصویری که می بینید بی شک شبیه یک صحنه بسیار عاطفی است که بین یک سگ . ماهیان حوضچه ای در هلند ایجاد شده است.


دوستی عجیب و غریب ویبه - سگی از نژاد شپرد- با ماهیان حوضچه ای که همیشه از آنجا آب می خورد، واقعا شگفت انگیز است.

دوری ایجسرمانس صاحب این سگ، هر زمان که با ویبه به این حوضچه می آید؛ شاهد این صحنه است.

وی می گوید ماهیان به محض دیدن ویبه به روی آب آمده و به ابراز احساس با این سگ می پردازند؛لحظه ای که توصیف اش برای کارشناسان سخت است.