سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

دختر مسلمان، جوان ترین پزشک دنیا +عکس


اقبال الأسعد از پدری فلسطینی و مادری لبنانی متولد شده است و اکنون 20 سال سن دارد، فارغ التحصیل دانشکده پزشکی وایل کورنیل در کشور قطر شده است.

وبسایت رادیو چین: اقبال الأسعد از پدری فلسطینی و مادری لبنانی متولد شده است و اکنون 20 سال سن دارد، فارغ التحصیل دانشکده پزشکی وایل کورنیل در کشور قطر شده است.

دختر مسلمان جوان ترین پزشک دنیا

"اقبال الأسعد" دختر مسلمان فلسطینی تباری است که در حال حاضر کوچک ترین پزشک جهان در سال 2013 میلادی معرفی شده است. او از پدری فلسطینی و مادری لبنانی متولد شده است و اکنون 20 سال سن دارد، فارغ التحصیل دانشکده پزشکی "وایل کورنیل" در کشور قطر شده است.

دختر مسلمان جوان ترین پزشک دنیا

"اقبال الأسعد" دوران ابتدایی را در یک سال و دوران راهنمایی خود را نیز در یک سال در منطقه "البقاع" در لبنان گذراند و به دلیل هوش و ذکاوتی که داشت، شاهزاده "موزه" همسر مطلقه امیر قطر او را برای ادامه تحصیل به قطر دعوت کرد. هزینه های کامل 7 سال تحصیلات دانشگاهی و اقامت وی در قطر بر عهده شاهزاده "موزه" بوده است همچنین همسر امیر قطر، شخصا در مراسم جشن فارغ التحصیلی این دختر مسلمان حضور یافت.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل آمریکایی ها هنگام نماز خواندن دو جوان مسلمان!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این دختر دانش آموز جوان ترین مدیر عامل دنیا است! + عکس



سیندهوجا راجارامان نام دختر دانش آموزی است که تنها با 14 سال سن، عنوان جوان ترین مدیرعامل دنیا را به خود اختصاص داده است و توانسته است یک مدیر موفق و کم سن و سال باشد.

این دختر دانش آموز مدیر عامل یک شرکت در زمینه انیمیشن سازی است ، شرکتی که پدرش در اکتبر سال 2010 آن را راه اندازی کرد.


سیندهوجا راجارامان در این مورد گفته است: من هم به انیماتور بودن و هم مدیر بودن خود افتخار می کنم و شغل ام را بسیار دوست دارم.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,جوان ترین مدیر عامل دنیا

 

اخبار گوناگون - پرداد