سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

داستانک؛ آخرین وداع...


 
 
 
 
  صبح بخیر: نوبت میدان رفتن امام حسین(ع) سر رسید ابتدا چند نفر از سپاه دشمن به جنگ حضرت آمدند و كشته شدند، ابن سعد فریاد زد «چه می‌كنید؟ این پسر علی است، روح علی در پیكر اوست، با او تن به تن جنگ نكنید»

دشمن نیرنگ دیگری به كار برد؛ سنگ پرانی و تیراندازی! جمعیت بسیار زیادی از دور شروع به تیراندازی كردند و سنگ پرتاب می‌كردند

امام حسینع حمله كرد و سربازان دشمن گریختند، ابا عبدالله حمله را خیلی ادامه نمی‌داد تا فاصله‌اش با خیمه‌ها زیاد نشود نقطه‌ای را مركز قرار داده بود كه از آن نقطه صدا به حرم می‌رسید حضرت در آنجا با گفتن «لاحَولَ وَ لا قُوّةَ اِلاّ بِاللّهِ العَلِیِّ العَظِیْمِ» زنده بودنش را خبر می‌داد

امام(ع) كه با اهل بیت وداع كرده و به جنگ رفته بود، خودش را به شریعه فرات رساند در این هنگام شخصی فریاد زد «حسین! ‌تو می‌خواهی آب بنوشی؟! به خیام حرمت ریختند!»

امام(ع)به خیمه‌ها برگشت وقتی برای بار دوّم خواست با اهل بیتش وداع كند، فرمود «اهل بیت من!‌ شما حتماً بعد از من اسیر می‌شوید، بكوشید در مدت اسارتتان،‌كوچكترین تخلفی از وظیفه شرعی‌تان نكنید مبادا كلمه‌ای به زبان بیاورید كه از اجر شما بكاهد، ولی مطمئن باشید، كه این پایان كار دشمن است این كار، دشمن را از پا در می‌آورد، بدانید كه خدا شما را نجات می‌دهد و از ذلّت حفظ می‌كند

اهل بیت، خوشحال شدند و امام با آنها وداع نمود، بعد از مدّتی، صدای شیهه اسب امام را شنیدند، گفتند امام برای بار سوّم آمده است تا با آنها خداحافظی كند

بیرون آمدند، امّا ذوالجناح را بدون امام دیدند متوجه شهادت امام شدند، دور اسب را گرفتند، هر كدام سخنی با آن می‌گفت...

كودكی گفت آیا پدرم با لب تشنه شهید شد؟....

داستانک؛ آخرین وداع... 



ویدیو مرتبط :
آخرین قدم...(آخرین وداع شهید هادی باغبانی)-فوق العاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وداع آخرین وزیر احمدی‌نژاد با امکانات دولتی!



اخبار ,اخبار سیاسی ,وزیر ورزش و جوانان

 

اخبار سیاسی - وداع آخرین وزیر احمدی‌نژاد با امکانات دولتی!

محمد عباسی وزیر پیشین ورزش و جوانان بعد از ماه‌ها جلوس در ساختمان شماره ۲ این وزارتخانه بالاخره مجبور به ترک دفتر محل کار خود شد.

محمد عباسی که بعد از پایان عمر سیاسی دولت محمود احمدی‌نژاد انگار وداع با تشکیلات دولتی همچنان برایش سخت بود در اتفاقی تازه دفتر محل کارش را از کاخ خیابان سئول به ساختمان شماره2 وزارت ورزش و جوانان منتقل کرد و در آنجا مستقر شد.

 

او حتی علاوه بر اشغال طبقه سیزدهم برج آبی رنگ ساختمان خیابان سایه همچنان تشریفات و گروه محافظ خود را حفظ و هر روز با همان سبک و سیاق و تشریفات دوران وزارتش در این ساختمان حاضر می‌شد.


افشای شرایط جدید محمد عباسی توسط برخی رسانه‌ها پیامدی جالب‌تر داشت. رضا صالحی‌امیری که در آن زمان به واسطه عدم اعتماد مجلس به مسعود سلطانی فر، سکان هدایت ورزش را در قالب سرپرست به عهده گرفته بود، برای بی خیال شدن رسانه‌ها هم که شده یک حکم مشاوری برای او صادر کرد و قضیه برای مدتی مسکوت ماند اما عباسی همچنان با شرایط جدید به آمد و رفتش در ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان در منطقه جردن ادامه می‌داد.

 

اما ماجرا به همین جا ختم نشد چون در ادامه عدم اعتماد مجلس به رضا صالحی‌امیری هم کافی نبود تا وزیر ورزش دولت محمود احمدی‌نژاد از رفتار عجیبش دست بردارد.

 

او بدون توجه به اینکه حکم مشاوری‌اش را صالحی امیری صادر کرده و حالا نصرا… سجادی سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان است به حیات جدیدش همچنان ادامه داد.آقای وزیر سابق که انگار از رئیسش در دولت دهم که تلاش کرد دفتر رئیس جمهور سابق را در نهاد ریاست جمهوری راه اندازی کند، برای آغاز به کار رسمی‌دفتر وزیر سابق ورزش الگو گرفته بود، خیلی زود تیرش به سنگ خورد.

 

او در روزگاری که هیچ سمتی نداشت آنقدر با خودروی دولتی و تیم حفاظتی که معلوم نبود از چه حفاظت می‌کنند، در ساختمان سایه حاضر شد که دوباره در تیررس رسانه‌ها قرار گرفت و نهایتا هم با به روی کار آمدن محمود گودرزی در وزارت ورزش چند روز پیش مجبور شد از همه بیت المالی که در طول عمر دولت محمود‌احمدی‌نژاد به طور غیر قانونی از آنها استفاده می‌کرد، دل بکند و برود.

 

عباسی که بعد از ارائه گزارش ۱۰۰ روزه حسن روحانی در تلویزیون به طرزی ناشیانه بیانیه‌ای در زیر سوال بردن اظهارات رئیس‌جمهور صادر کرد، با همین بهانه همه چیز را تحویل داد و رفت.

 

او اتفاقا از جمله دولتمردان احمدی‌نژاد بود که اخیرا کارت هدیه ۱۰۰ میلیون تومانی هم از سعید مرتضوی رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی گرفته بود.

 

شنیده می‌شود آقای وزیر سابق ورزش و جوانان به دنبال فراهم کردن شرایطی است که در آینده از زادگاهش گرگان یکبار دیگر به مجلس شورای اسلامی‌برسد.

اخبار سیاسی - روزنو