سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

خودکشی مار غول‌پیکر در مالزی؟! +عکس


پیتونی که چند روز پیش در مالزی شکار شده بود و تصور می‌شد بزرگترین مار جهان است، به طرزی مشکوک جان داد.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: پیتونی که در مالزی شکار شده و قرار بود نامش به عنوان بزرگترین ماری که تاکنون دیده شده در کتاب رکوردهای گینس قرار بگیرد، به طرز مشکوکی جان داد.

خودکشی مار غول‌پیکر در مالزی!؟ +تصاویر

به گزارش گاردین،  طول این مار در ابتدا 8 متر تخمین زده شد؛ اما پس از بررسی‌های دوباره مشخص شد طول پیتون مذکور 7.5 متر است که حدود 17 سانتیمتر از ماری که عنوان غول‌پیکرترین در کتاب گینس را دارد، کوتاه‌تر است.

خودکشی مار غول‌پیکر در مالزی!؟ +تصاویر

تعدادی کارگر ساختمان مار مذکور را هفته گذشته در محل کار خود یافتند. سرنوشت مشکوک این حیوان، نگرانی‌ها در خصوص احتمال کشتن آن را افزایش داده است.

خودکشی مار غول‌پیکر در مالزی!؟ +تصاویر

بنابر اعلام یک افسر روابط عمومی نیروهای دفاع مدنی مالزی، مرگ این مار طبیعی بوده است. او اعلام کرد: امکان دارد این مار به علت احساس ناامنی خود را کشته باشد. گرچه احتمال خودکشی، تنها یک حدس است.

او افزود: «جسد این حیوان به همراه تخمی که پیش از مرگ گذاشته بود به سازمان حیات وحش تحویل داده شد.» ویدئویی که پس از شکار این حیوان ضبط شده است، مردی را نشان می‌دهد که در حال لگد زدن به آن است.

یک کارشناس اعتقاد دارد مار مذکور به علت جراحات درونی مرده است و این موجودات هرگز بی‌جهت جان نمی‌دهند. 


ویدیو مرتبط :
مار غول پیکر و عکس های یادگاری.برتر استونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد +عکس


یک گردشگر فرانسوی که برای عکاسی از مناظر طبیعی «لوس لیانوس» در ونزوئلا به این منطقه رفته بود، با صحنه شکار یک لاک‌پشت توسط یک مار آناکوندا مواجه شد.

فرارو: یک گردشگر فرانسوی که برای عکاسی از مناظر طبیعی «لوس لیانوس» در ونزوئلا به این منطقه رفته بود، با صحنه شکار یک لاک‌پشت توسط یک مار آناکوندا مواجه شد.

آناکوندای سبز آمریکای جنوبی که به عنوان غول‌پیکرترین مار در جهان شناخته شده است، به سختی تلاش می‌کرد که یک لاک‌پشت کوچک را ببلعد اما پس از نیم‌ساعت کلنجار رفتن با طعمه سفت و سخت خود، لاک‌پشت از چنگش فرار کرد.

آناکوندای سبز که تا طول 8.8 متری و وزن 227 کیلوگرمی رشد می‌کند و قطر بدنش گاه به 30 سانتیمتر نیز می‌رسد، معمولا از خوک، آهوها، پرندگان، سوسمار و حتی پلنگ تغذیه می‌کند اما این بار نتوانست یک لاک‌پشت کوچک را ببلعد.

این مار غیر سمی معمولا با کمک گرفتن از ماهیچه‌های قدرتمندش شکار را خفه می‌کند و کل بدن شکار را یک‌جا می‌بلعد و پس از آن برای هفته‌ها و گاه ماه‌ها بدون غذا به زندگی خود ادامه می‌دهد.

«ژان میشل لابت» عکاس و گردشگر فرانسوی که شاهد این صحنه بود و سخت مجذوب مقاومت لاک‌پشت شده بود در فرار این حیوان بی‌تاثیر نبوده است.

او در ذیل عکس‌هایی که برای سایت «کترز» فرستاده، نوشته است: «پس از اینکه از نماهای مختلف مبارزه نابرابر را عکاسی کردم، در فرصت مناسب به لاک‌پشت کمک کردم تا از مهلکه فرار کند». شاید به همین خاطر عکسی از فرار لاک‌پشت در میان عکس‌های ارسالی او نیست.

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد + تصاویر

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد + تصاویر

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد + تصاویر

مار غول‌پیکر حریف لاک‌پشت نشد + تصاویر