سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

جمجمه با احساس! +عکس


پارافین شمع که می سوزه، درست مثل اشک جاری میشه و این دقیقا نکته خلاقانه این شمع هاست.

وبسایت لاپلاس: پارافین شمع که می سوزه، درست مثل اشک جاری میشه و این دقیقا نکته خلاقانه این شمع هاست.

گروه Jacks در کره جنوبی، خالق این جاشمعی ها و شمع های متناسب با اونه که قبل و بعد از سوختن، جلوه خیلی قشنگی داره. بعد از جاری شدن پارافین هم، از اون به عنوان اشک این اسکلت ها و خرگوش های سرامیکی استفاده میشه.

جمجمه بااحساس! (به همراه ویدئو)

جمجمه بااحساس! (به همراه ویدئو)

جمجمه بااحساس! (به همراه ویدئو)

جمجمه بااحساس! (به همراه ویدئو)

جمجمه بااحساس! (به همراه ویدئو)

جمجمه بااحساس! (به همراه ویدئو)

جمجمه بااحساس! (به همراه ویدئو)


ویدیو مرتبط :
جمجمه های بلوری- جمجمه کریستالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگترین کلکسیون جمجمه در جهان +عکس



گورستانی عجیبی در اتریش به شکلی وحشتناکی جمجمه مردگان را در خود نگهداری می‌کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، این گورستان که در منطقه سالزبورگ اتریش قرار دارد، اسکلت ‌‌های جمجمه مردگان که روی آنها اسم و مشخصات هر فرد مرده به همراه نقاشی ‌‌هایی چون گل وجود دارد، تشکیل شده است. این گورستان در گوشه‌ ای از یک کلیسای کاتولیک قرار دارد و متعلق به قرن 15 است. سوزاندن مرده‌‌ ها در قرن 12 میلادی ممنوع اعلام شد و از آن زمان به بعد تصمیم به ساخت چنین گورستانی آن هم به این شکل گرفته شده است.

 

بنا بر اعتقاد مردم این منطقه در کنار این جمجمه‌‌ها شمع‌‌های روشن قرار داده می‌ شود تا روح مردگان در روشنایی بوده و در تاریکی نباشند. روی برخی از جمجمه‌‌ها تصاویر متفاوت از صلیب نیز کشیده شده است.

 

کلکسیون جمجمه

 

هر جمجمه نمایانگر یک سنگ قبر است چراکه می‌ توان تاریخ مرگ را نیز در آن دید. سوزاندن مرده‌‌ها در این روستا در زمان‌ های گذشته ممنوع بوده بنابراین اجساد دفن می ‌شدند و حدود 10 تا 15 سال بعد نبش ‌قبر شده و سپس جمجمه‌‌ ها خارج می‌شدند و اسامی آنها با نقاشی روی آنها حک می‌ شد و برای مدتی در برابر نور خورشید قرار می‌ گرفته و سرانجام در این گورستان جمع ‌آوری می‌شدند.

 

بنا بر اطلاعات رسانه های محلی، آخرین جمجمه در سال 1995 به مجموعه اضافه شده و متعلق به زنی بوده که در سال 1983 جان ‌باخته و یکی از آرزوهایش قرار گرفتن جمجمه‌اش در این مجموعه عجیب و غریب بوده است.

 

کلکسیون جمجمه

 

اگرچه بسیاری از مردم محلی از حضور در چنین محلی ترس زیادی دارند اما اتریشی ها بابت نشان دادن این گورستان به گردشگران خارجی پول زیادی به جیب می زنند./باشگاه خبرنگاران

 

کلکسیون جمجمه